// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴

وجود تجهیزات بسیار زیاد برای شخصی‌سازی در بازی Dying Light 2

استودیوی تک‌لند اعلام کرده است که در دایینگ لایت 2 بیش از ۵۰۰ قطعه تجهیزات منحصر‌به‌فرد برای شخصی‌سازی وجود خواهد داشت.

بازی Dying Light 2: Stay Human برای سال‌های زیادی است که در دست ساخت قرار دارد و توسعه‌ی پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت. ولی می‌توان از یک چیز مطمئن بود؛ اینکه اگر استودیوی Techland بتواند به تمام قول‌هایی که درباره‌ی بازی داده است عمل کند، می‌توانیم شاهد عرضه‌ی یک اثر اکشن-نقش‌آفرینی باکیفیت و خاص باشیم. یکی ازمواردی که سازندگان قول داده‌اند، این است که در بازی Dying Light 2 جنبه‌های نقش‌آفرینی بسیار گسترده‌تر از نسخه‌ی اول شده است. تک‌لند اخیرا در همین راستا در توییتر اعلام کرد که در بازی Dying Light 2 بیش از ۵۰۰ قطعه تجهیزات منحصر‌به‌فرد وجود دارد.

این یک رقم قابل‌توجه است و در این صورت می‌توان گفت بازیکنان در Dying Light 2 از حیث شخصی‌سازی مواردی چون سلاح‌ها، لباس‌ها و ساخت و ابداع آیتم‌های جدید، کم‌و‌کسری را حس نخواهند کرد. البته تک‌لند به یک مورد مهم اشاره نکرد و آن هم این است که آیا توازن درستی بین تعداد تجهیزات وجود دارد؟ آیا تفاوت بین آن‌ها به‌حدی است که در ساخت آیتم‌های جدید احساس شود؟ البته به‌نظر می‌رسد این استودیوی لهستانی در چندوقت اخیر به‌شدت درتلاش بوده است تا کیفیت جنبه‌های مختلف داینگ لایت 2 را بالا ببرد و امید می‌رود که موضوع بالانس بودن تجهیزات و آیتم‌ها نیز یکی از اولویت‌های اعضای تیم باشد.

Dying Light 2: Stay Human یک ماه دیگر در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) به‌دست دارندگان پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی می‌رسد. درضمن این بازی یک نسخه‌‌ی نینتندو سوییچ هم دارد که ازطریق سرویس ابری در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. تک‌لند اخیرا تایید کرد که ویدیوی گیم‌پلی نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان داینگ لایت 2 به‌زودی پخش خواهد شد.

شما کاربران زومجی در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی بازی Dying Light 2 و این خبر با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده