// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

رونمایی از بازی مستقل و ترسناک ILL با گرافیک بسیار جذاب

استودیوی ایندی Team Clout با انتشار چند ویدیوی کوتاهِ گیم‌پلی، از بازی ترسناک ILL رونمایی کرد که برپایه‌ی آنریل انجین 5 در حال ساخت است.

استودیوی روسی و مستقل Team Clout در حال حاضر با استفاده از موتور آنریل انجین 5، مشغول ساخت یک بازی وحشت و بقا به نام ILL است. باتوجه‌به اینکه ILL برپایه‌ی یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی‌سازی حال حاضر توسعه پیدا می‌کند، بدیهی است که می‌تواند از جنبه‌ی گرافیکی فوق‌العاده عمل کند. سازندگان حالا در همین راستا دست به انتشار چند کلیپ کوتاه از گیم‌پلی ILL زده‌اند که با تماشا آن‌ها تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که با یک بازی به‌‌شدت واقع‌گرایانه از نظر بصری طرف هستیم. شما می‌توانید دو کلیپ از چند ویدیو منتشرشده را در ادامه تماشا کنید و برای مشاهده‌ی باقی آن‌ها به کانال یوتیوب Maxim Verehin سر بزنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

ILL از دو نسخه‌ی اخیر و اول‌شخص بازی رزیدنت ایول بسیار الهام گرفته است. این شباهت مخصوصا خود را در سبک هنری و فضا‌سازی محیط‌ها نشان می‌دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد ILL از نمایش خشونت در سطح زیاد ابایی ندارد و هیولاهای آن نیز با جزئیات خوبی طراحی شده‌اند. کیفیت نورپردازی، بافت‌ها، انیمیشن‌ها و افکت‌هایی مانند Ambient Occlusion، همگی در سطح کیفی بالایی قرار دارند. تازه سازندگان قول داده‌اند که محیط‌های ILL به اقدامات بازیکن واکنش نشان می‌دهند و برای بازی مکانیک‌های تخریب‌پذیری درنظر گرفته خواهد شد.

Team Clout هنوز اطلاعات خاصی از داستان ILL ارائه نکرده است. بااین‌حال، آن‌ها تایید کرده‌اند که بازی جدید آن‌ها فاقد پیچش‌های داستانی معمول در بازی‌هایی مانند رزیدنت ایول یا آثار مشابه دیگر است و درواقع حالتی سرراست‌تر دارد. ILL هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، ولی می‌دانیم که پلتفرم هدف آن پی سی خواهد بود. نکته‌ای که باید درنظر داشت، این است که اعضای Team Clout به‌‌صورت پاره‌وقت روی توسعه‌ی ILL کار می‌کنند و بودجه‌ی آن نیز ازطریق افراد علاقه‌مند به پروژه در وب‌سایت Patreon تأمین می‌شود. به همین خاطر، خیلی عجیب نیست اگر فکر کنیم ILL به این زودی‌ها آماده‌ی انتشار نخواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گرافیک و حال‌و‌هوای ILL چیست؟ فکر می‌کنید پتانسیل تبدیل‌شدن به یک بازی ترسناک موفق را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده