// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

امیدواری سگا به موفقیت بازی Sonic Frontiers

سونیک فرانتیرز برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. اما شرکت سگا تاریخ انتشار را به سال ۲۰۲۲ انتقال داد تا کیفیت بازی را افزایش دهد.

بازی Sonic Frontiers در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بااین‌حال شرکت Sega در ابتدا می‌خواست آن را در سال ۲۰۲۱ به بازار بفرستد. ولی وقت بیشتری به تیم سازنده‌ی سونیک فرانتیرز داده شد تا بازی به اصطلاح بیشتر صیقل بخورد.

سگا به سازندگان سونیک فرانتیرز فرصت بیشتر برای برگزاری چندین و چند جلسه‌ی پلی‌تست (تجربه‌ی آزمایشی بازی توسط گیمرها)، شنیدن واکنش‌های آن‌ها و بالاتر بردن سطح کیفی اثر براساس دیدگاه‌های مناسب را داد. شرکت ژاپنی در اصل می‌خواست بازی Sonic Frontiers را به مناسبت ۳۰سالگی سونیک طی سال ۲۰۲۱ عرضه کند. ولی همه می‌دانیم که در آخر نه تاریخ انتشار ویدیوگیم که کیفیت آن در ذهن گیمرها ثبت می‌شود. هیچ‌کس دوست ندارد به خاطر جالب بودن تاریخ عرضه‌ی یک بازی و هماهنگی با آن سال‌روز عرضه‌ی نخستین سونیک، کیفیت نهایی Sonic Frontiers تحت تاثیر قرار بگیرد.

ارائه‌ی حدودا یک سال وقت بیشتر به سازندگان از سوی سگا باعث می‌شود آن‌ها فرصت بیشتری برای پرورش و پیاده‌سازی درست ایده‌های خود داشته باشند. همچنین آن‌ها با کمک ارزیابی بیشتر و بیشتر بازی تلاش می‌کنند که وقتی سونیک فرانتیرز به‌دست همه رسید، خبری از بسیاری از واکنش‌های منفی نباشد. نماینده‌ی شرکت Sega در بیانیه‌ی رسمی گفت: «من احساس می‌کنم که Sonic Frontiers یک بازی خوب می‌شود و ما انتظارات بالایی از‌ آن داریم». سگا همچنین به طرز جالبی گفت که فکر می‌کند فروش بازی Sonic Frontiers در سال نخست عرضه بیشتر از فروش سال اول بازی Sonic Forces خواهد بود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده