// جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

تریلر Deep Rock Galactic با محوریت قرارگیری در پلی استیشن پلاس از روز عرضه

کمتر از یک هفته تا انتشار بازی Deep Rock Galactic برای کنسول PS4 و کنسول PS5 باقی مانده است؛ اثری که از روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

بازی Deep Rock Galactic که از مدت‌ها قبل با تحسین بسیار فراوان مردم در استیم مواجه شده است، بالاخره در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) به‌دست گیمرهای پلی استیشن هم می‌رسد. استودیو Ghost Ship Games در مقام سازنده و شرکت Coffee Stain Publishing به‌عنوان ناشر تایید کردند که نسخه‌ی پلی استیشن 4 و نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Deep Rock Galactic از همان روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند. در نتیجه اگر مشترک سرویس PS Plus سونی هستید، هیچ نیازی به خریداری جداگانه‌ی بازی Deep Rock Galactic ندارید.

نسخه PC بازی Deep Rock Galactic در متاکریتیک به میانگین نمرات ۸۵ از ۱۰۰ منتقدها رسیده است و این شوتر اول‌شخص ستایش‌شده را می‌توان روی ایکس باکس وان نیز تجربه کرد. جمع‌آوری به‌موقع منابع و قدم گذاشتن به نبردهای شلوغ در محیط‌های کاملا تخریب‌پذیر، به بازیکن در بازی Deep Rock Galactic فرصت غرق شدن در یک اکشن آرکیدگونه‌ی جالب را می‌دهند. این اثر هم از تجربه‌ی تک‌نفره و هم از تجربه‌ی کوآپ (حداکثر چهار بازیکن) پشتیبانی می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

محیط‌های مختلف بازی یا همان غارهایی که داخل آن‌ها به نبرد با هیولاهای بیگانه می‌روید، شکل ثابتی ندارند و با گذر زمان در تجربه‌ی هر گیمر تغییر می‌کنند. باتوجه‌به همه‌ی این‌ها ظاهرا اگر علاقه‌مند به هیولاکشی با دورف‌های فضایی قدرتمند باشید، از یک مرتبه شانس دادن به بازی Deep Rock Galactic پشیمان نمی‌شوید. بازی Persona 5 Strikers شرکت سگا و بازی ریسینگ Dirt 5 استودیو کدمسترز هم در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) به مانند بازی Deep Rock Galactic در پلی استیشن پلاس سونی قرار می‌گیرند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده