نویسنده: آرمین انکشافی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

رونمایی از بازی ماجراجویی و کارآگاهی The Lawyer با یک تریلر

بازی ماجراجویی The Lawyer با انتشار یک تریلر گیم‌‌پلی معرفی شد و بازیکن را به فضای جرم‌و‌جنایت دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌برد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی ManyDev Studios اخیرا با انتشار یک تریلر گیم‌پلی، از بازی ماجراجویی و اپیزودیک The Lawyer رونمایی کرده است. همان‌طور که در تریلر زیر مشخص است، مراحل The Lawyer شامل دو بخش کلی می‌شوند. اولین بخش مراحلی با حال‌و‌هوای کارآگاهی هستند که بازیکن در آن‌ها باید شواهد و مدارک را در صحنه‌ی جرم پیدا کند، دست به بازجویی از شاهدان و افراد دیگر بزنند، سرنخ‌ها را به یکدیگر متصل کند و موارد این‌چنینی. دومین بخش نیز در محیط دادگاه می‌گذرد که در این حالت گیمر باید در نقش دادستان با استفاده از مدارکی که در دست دارد، متهم را به چالش بکشد تا به حقیقت دست یابد و بتواند مجرم را به‌دست عدالت بسپارد.

همان‌طور که گفته شد، The Lawyer ساختاری اپیزودیک دارد که به این معنا است که سازندگان در هر اپیزود یک پرونده‌ی تازه را به بازی اضافه می‌کنند. در این تریلر اولین اپیزود بازی معرفی می‌شود که Red Bathtub نام دارد و دو کاراکتر اصلی بازی باید درباره‌ی زن جوانی تحقیق کنند که جسد بی‌جانش در وان حمام پیدا شده است. همچنین موردی که توجه را به خود جلب می‌کند، گرافیک نه‌چندان باکیفیت و انیمیشن‌های خشک The Lawyer است که البته باتوجه‌به اینکه هنوز تا انتشار فاصله دارد، انتظار می‌رود سازندگان دست به بهبود این جنبه از بازی بزنند. شما می‌توانید تریلر معرفی The Lawyer را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

The Lawyer را از برخی جنبه‌ها می‌توان به بازی اکشن-ماجراجویی Heavy Rain استودیوی Quantic Dream شبیه دانست. بازی جدید ManyDev برای مثال ماننده ساخته‌ی دیوید کیج بر روایت سینمایی و ایجاد یک جو واقع‌گرایانه تاکید دارد. علاوه‌براین، بازیکن در زمان انجام فعالیت‌های مختلف و در طول مکالمات، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارد و این ویژگی را نیز می‌توان شبیه‌به گیم‌پلی بازی تحسین‌شده‌ی هوی رین دانست. The Lawyer هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم که قرار است در سال ۲۰۲۲ به‌دست علاقه‌مندان برسد. همچنین سازندگان فعلا تنها قصد دارد بازی را روی پلتفرم پی سی عرضه کنند.

وقایع The Lawyer در دهه‌ی ۹۰ میلادی جریان دارد و به‌گفته‌ی استودیوی ManyDev، کاراکترها در طول بازی از ابزارها و تکنولوژی‌هایی استفاده خواهند کرد که در آن دهه برای کشف جرم به کار می‌رفت. این‌طور که سازندگان ادعا می‌کنند، انتخاب‌ها و تصمیمات بازیکن صرفا در نتیجه‌ی پرونده‌ای که رویش کار می‌کند، تاثیر نمی‌گذارند و در اتفاقات آینده‌ و در کلِ خط داستانی بازی اثر خواهند گذاشت. همچنین بازیکن در طول The Lawyer کنترل دو شخصیت را برعهده دارد که یکی مایک فریِ دادستان و دیگری هکتور دیاز، کارآگاه خصوصی است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی The Lawyer، گیم‌پلی و حال‌و‌هوای آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده