// سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

تریلر جدید Ashes of Creation با محوریت نمایش بازی روی آنریل انجین 5

استودیوی Intrepid Studios به‌تازگی تریلری را از بازی Ashes of Creation منتشر کرده است که گرافیک بهبودیافته آن را برپایه‌ی موتور آنریل انجین 5 نشان می‌دهد.

استودیوی Intrepid Studios، سازنده‌ی Ashes of Creation چند روز پیش ضمن رونمایی از یکی از زیست‌بوم‌های جدید و زمستانی بازی، اعلام کرد که این بازی MMORPG دیگر برپایه‌ی موتور آنریل انجین 4 ساخته نمی‌شود و آن‌ها برای توسعه‌ی آن به آنریل انجین 5 کوچ کرده‌اند. آن‌ها همچنین اشاره کردند که برخی ویژگی‌های جدید Ashes of Creation را با استفاده از قابلیت‌های تازه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آنریل انجین خلق کرده‌اند.

سازندگان حالا در همین راستا تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که در آن محیط‌های Ashes of Creation را در زیست‌بوم زمستانی بازی نشان می‌دهد. در این تریلر شاهد مناظر مختلف این زیست‌بوم با گرفیک بهبودیافته هستیم و برای تاثیرگذاری بیشتر، نوعی موسیقی حماسی نیز درکنار نمایش تصاویر پخش می‌شود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Ashes of Creation را که برپایه‌ی آنرین انجین 5 ساخته شده است، در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Ashes of Creation را می‌توان یکی از بازی‌های MMORPG دانست که خیلی از طرفداران این سبک احتمالا منتظر انتشار و تجربه‌ی آن هستند. همچنین گفتنی است که این بازی در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های سازندگان، اقدامات بازیکنان در جهان Ashes of Creation تاثیری ماندگار خواهد داشت. درضمن در آن می‌توان به گشت‌و‌گذار پرداخت، با دیگر بازیکنان معامله کرد و دست به ساخت‌و‌ساز زد و از این طریق به جهان بازی سروشکل داد.

نام سرزمین اصلی اشز آو کریشن Verra است که به‌صورت جهان باز طراحی شده است. گیمرها در بازی این فرصت را خواهند داشت که در نبردهای بزرگ شرکت کنند، در داد‌وستد «کاروان‌ها» نقش داشته باشند و برای ساخت آیتم‌های برتر، اقدام به جمع‌آوری مواد و تجهیرات باارزش کنند. در Ashes of Creation دشمن بازیکن تنها گیمرهای دیگر نیست و محیط بازی و موجودات آن نیز می‌توانند چالش‌هایی برای فرد ایجاد کنند.

همچنین در بازی می‌توان مسیرهای داستانی متفاوتی را طی کرد. برای مثال، بازیکن این انتخاب را دارد که به قلعه‌ها حمله کرده و برای خود یک مقام پادشاهی دست‌و‌پا کند یا برای اینکه دلاوری خود را به همگان نشان دهد، دیگر گروه‌ها و انجمن‌های موجود در بازی را شکست دهد. حتی در Ashes of Creation می‌توان به یک تاجر موفق تبدیل شد و از این طریق در شکل‌دهی بازار و داد‌و‌ستدها تاثیر گذاشت.

محیط بازی Ashes of Creation برپایه موتور آنریل انجین 5

سازندگان ادعا می‌کنند که جهان Ashes of Creation ساختاری پویا دارد و بازیکنان با شکل دادن به این جهان، شاهد رشد و زوال شهرها خواهند بود. همچنین با افزایش جمعیت یک منطقه، مأموریت‌ها و رازهای جدیدی در آن ناحیه آنلاک خواهند شد. جالب اینکه ظاهرا گیمرها قادر خواهند بود موارد خلق‌شده توسط سازندگان را در Ashes of Creation تخریب کنند تا با این کار، راه برای ساخت شهرهای جدید، محیط‌های تازه و درکل تغییرات اساسی در بازی باز شود.

علاوه‌براین، استودیوی Intrepid Studios تاکید دارد که دسیسه‌چینی و نقشه‌های سیاسی در تجربه‌ بازیکن از جهان Ashes of Creation، تاثیر به‌سزایی خواهد داشت و نباید دست‌کم گرفته شود. این استودیو خطاب به طرفداران می‌گوید دوران بازی‌هایی که مولفه‌های موجود در جهان آن در طول تجربه‌ی کاربر ثابت باقی می‌ماندند، پایان یافته است و از این به بعد شاهد عرضه‌ی بازی‌هایی خواهیم بود که دنیای‌شان به شکل قابل‌توجه‌ای تغییر خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Ashes of Creation و حال‌و‌هوای آن چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده