// دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

مبارزه با مار اسیدی بزرگ در ویدیو جدید گیم پلی Horizon Forbidden West

ویدیو رسمی و کوتاه پخش‌شده از گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West، نبرد با Slitherfang را بهتر از قبل به تصویر می‌کشد.

رسانه‌ی گیم اینفرمر به پخش یک کلیپ جدید و بدون صدا از گیم‌پلی بازی هورایزن فوربیدن وست پرداخت که نبرد الوی با Slitherfang را نمایش می‌دهد؛ یک مار غول‌پیکر روباتیک که سم خطرناکی دارد. Slitherfang که تنها یکی از موجودات ماشینی جدید بازی Horizon Forbidden West در مقایسه با Horizon Zero Dawn است، با الهام از مار کبرا و مار زنگی ساخته شد. او از قدرت‌های متفاوتی برای آسیب زدن به محیط و Aloy بهره می‌برد.

در انتهای حلق او محفظه‌ای پر از اسید وجود دارد که اگر با تیر آتشین توسط شما نابود نشود، به Slitherfang قدرت فوق‌العاده‌ای برای حمله از راه دور می‌دهد. در همین حین این موجود ماشینی با دم بلند و ترسناک خود توانایی ایجاد امواج الکتریکی را دارد. سازندگان با دقت بسیار زیادی این دشمن عظیم‌الجثه را ساختند و به همین دلیل می‌بینیم که قبل از حمله، به مانند مار زنگی دم خود را تکان می‌دهد. اعضای استودیو گوریلا گیمز قبلا گفتند که به خوبی روی الگوهای رفتاری دشمنان گوناگون بازی Horizon Forbidden West کار کرده‌اند تا گیمر در صورت دقت به خرج دادن، شانس بیشتری برای پیروزی جذاب بر آن‌ها داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو بازی‌سازی هلندی تایید کرد که نه‌تنها ما توانایی جدا کردن بخش‌هایی از دم Slitherfang با شلیک‌های دقیق و درست را داریم، بلکه می‌توانیم از آن‌ها برای حمله به خود او بهره ببریم. البته این ربات خطرناک می‌تواند دربرابر شوک‌های الکتریکی، مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد.

برآمدگی‌های قرارگرفته روی گردن این موجود به او اجازه می‌دهند که اصوات گوش‌خراش را در محیط پخش کند تا الوی به مدت چند ثانیه کر شود. الوی در این حالت نه‌تنها به کندی حرکت خواهد کرد، بلکه توانایی حمله را نیز برای مدت کوتاهی از دست می‌دهد. در نتیجه آسیب‌پذیری او دربرابر هر دو نوع حمله‌ی Slitherfang افزایش می‌یابد. کارگردان هورایزن فوربیدن وست می‌گوید جاخالی دادن از حملات Slitherfang کار آسانی نیست؛ مخصوصا وقتی الوی به خاطر پالس‌های صوتی، به شکل موقت ضعیف شده است.

سرسبزی در تقابل با آلودگی قرمز در طرح هنری بازی هورایزن فوربیدن وست با حضور ایلوی و موجود ماشینی روی کاور مجله گیم اینفورمر

دشمن غول‌پیکر چابک واقعا چالش‌برانگیز به‌نظر می‌رسد. این موجود مهیب می‌تواند باتوجه‌به ساختار بدن خود، از ارتفاع نسبتا زیاد به سمت الوی اسید پرتاب کند. همچنین باتوجه‌به میزان سلامتی باقی‌مانده برای این ربات، حملات آن تغییر می‌کنند. پس بازیکن نمی‌تواند فقط با تکیه بر یک استراتژی مشخص برای نبرد، کل مبارزه را پشت سر بگذارد. وقتی الوی از هر جسمی بالا برود، Slitherfang آن را خراب می‌کند تا بازیکن مجبور به حرکت باشد.

تازه تیم سازنده می‌گوید که با دیدن این ویدیو جدید گیم‌پلی هورایزن فوربیدن وست و خواندن همه‌ی این اطلاعات هم قرار نیست که با تمام توانایی‌های این دشمن پرقدرت آشنا شوید. گویا او از پس انجام کارهای دیگری نیز برمی‌آید. این موجود ماشینی بزرگ در مقابل یخ آسیب‌پذیر است و گیمرها روش‌های متفاوتی برای شکست دادن وی پیدا خواهند کرد که البته مخفی‌کاری قطعا یکی از آن‌ها نیست.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده