// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸

اسکین بوبا فت به فورتنایت اضافه شد

با نزدیک‌ شدن به زمان پخش سریال The Book of Boba Fett، اسکین بوبا فت به بازی فورتنایت اضافه شد.

کمتر از یک هفته تا پخش سریال The Book of Boba Fett از دیزنی پلاس باقی مانده است و طرفدارهای دنیای جنگ ستارگان (جنگ‌های ستاره‌ای) در حال حاضر حسابی هیجان‌زده هستند. به مناسبت از راه رسیدن سریال Star Wars جدید، بازی فورتنایت میزبان اسکین شخصیت بوبا فت شد. اپیک گیمز بارها چنین همکاری‌های موفق با دیزنی برای بازی Fortnite داشته است.

روز جمعه، فورتنایت به‌طور رسمی اسکین و لوازم تزئیینی Boba Fett خود را معرفی کرد؛ تا طرفدارها بتوانند آن‌ها را در فروشگاه دیجیتالی آیتم‌های فورتنایت خریداری کنند. خود این اسکین با قیمت ۱۵۰۰ وی-باکز (V-Bucks/واحد پول داخل بازی)، گلایدر Boba Fett's Starship با قیمت ۱۲۰۰ وی-باکز و یک کلنگ Gaffi Stick با قیمت ۸۰۰ وی-باکز در دسترس قرار گرفته‌اند. یک باندل شامل این سه آیتم به همراه یک جت پک بک بلینگ و یک ایموت با قیمت ۲۳۰۰ وی-باکز نیز در دسترس است.

دنیای جنگ ستارگان با کراس‌اورهای بازی فورتنایت غریبه نیست. این بازی بتل رویال قبلا یک حالت و لوازم تزئیینی مختلف مرتبط با سریال The Mandalorian شبکه دیزنی پلاس را برای طرفدارهای استار وارز معرفی کرد. همچنین گیمرها شاهد قرارگیری آیتم‌های تزئینی و حتی برگزاری یک رویداد درون بازی مرتبط با فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در فورتنایت بوده‌اند. جدیدترین اخبار بازی Fortnite ازطریق صفحه‌ی توییتر رسمی آن به همراه یک تیزر با حضور بوبا فت (Boba Fett) منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

دانلود از آپارات


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده