نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳

پخش تریلرهای جدید نسخه PC بازی Monster Hunter Rise

روز گذشته شرکت کپکام یک ویدیو جدید از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter Rise پخش کرد که هیولاهای دنیای بازی را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه نسخه کامپیوتر بازی نقش‌آفرینی محبوب Monster Hunter Rise زمان باقی مانده است و هواداران منتظر انتشار جزئیات بیشتر از این نسخه از بازی هستند. به همین دلیل در طی هفته گذشته ویدیوهای جدیدی در صفحه رسمی یوتوب مجموعه مانستر هانتر منتشر شد که جزئیات گرافیکی دو هیولای Magnamalo و Rathalos را به‌نمایش می‌گذارد.

بازیکنانی که پیش از این نسخه نینتندو سوییچ بازی را تجربه باشند، قطعا با این دو هیولا آشنا هستند. مانستر هانتر رایز اولین قسمت از این مجموعه است که Magnamalo در آن حضور پیدا می‌کند. مگنامالو روی تصویر کاور اصلی بازی نیز حضور دارد و طرفداران می‌توانند در این ویدیو جزئیات زره بنفش و زرد او را در نسخه کامپیوتر بازی تماشا کنند. دومین ویدیوی منتشر شده نیز جزئیات مدل هیولای Rathalos را نشان می‌دهد. این اژدها در تمامی قسمت‌های مجموعه مانستر هانتر حضور داشته است و بازیکنان می‌توانند انتظار رویارویی با او در این نسخه از بازی را نیز داشته باشند. شما می‌توانید این ویدیوهای جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

نسخه‌ی کامپیوتر این بازی که تا چند هفته دیگر در دسترس قرار می‌گیرد، از ویژگی‌هایی مانند تکسچرهای با کیفیت بالاتر، نرخ فریم نامحدود و وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات منتشرشده، این نسخه تمامی آپدیت‌ها و محتوای دانلودی عرضه‌شده برای نسخه نینتندو سوییچ بازی را شامل خواهد شد و قابلیت ویس چت صوتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. البته براساس گفته‌ی کپکام قابلیت‌هایی مانند کراس‌پلی (بازی بین‌پلتفرمی) و کراس‌سیو بین کاربران ویندوز و سوییچ در Monster Hunter Rise وجود نخواهد داشت. یک نسخه دمو از بازی روی استیم عرضه شده است که کاربران می‌توانند با دانلود آن برای مدت محدودی کیفیت کلی این نسخه از بازی را ارزیابی کنند.

علاوه‌بر جزئیات نسخه ویندوز Monster Hunter Rise، اوایل این ماه و در جریان برگزاری رویداد The Game Awards 2021 تیزر تریلر جدیدی از بسته الحاقی Sunbreak این بازی پخش شد. این بسته الحاقی جدید که در تابستان ۲۰۲۲ برای پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، موارد فراوانی مانند سلاح‌ها، زره‌ها، هیولاها، مراحل و مناطق شکار جدیدی را به بازی Monster Hunter Rise اضافه خواهد کرد.

محوریت اصلی داستان این محتوای دانلودی، اژدهای افسانه‌ای Elder Dragon Malzeno خواهد بود. این بسته الحاقی مانند قسمت‌های قبلی مجموعه مانستر هانتر، چالش‌های دشوار Master Rank Hunts را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین هیولاهای دیگری از نسخه‌های مختلف سری مانستر هانتر نیز در جریان این آپدیت به جمع باس‌فایت های بازی اضافه می‌شوند. شما می‌توانید اولین تیزر تریلر از این DLC جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۲ دی) و با قیمت ۶۰ دلار روی فروشگاه استیم عرضه خواهد شد. همچنین تمامی کاربرانی که نسبت به پیش‌خرید این نسخه از بازی اقدام کنند، در هنگام عرضه به مواردی مانند جادوی Novice Talisman و دو زره Palamute Retriever و Palico Forest Cat دسترسی خواهند داشت. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده