نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Weird West تاخیر خورد

استودیو WolfEye و شرکت Devolver Digital با پخش یک ویدیو تازه در توئیتر از تأخیر انتشار Weird West برای بهبود بیشتر بازی خبر دادند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Weird West با تأخیری چندماهه مواجه شد. استودیو WolfEye که برخی از اعضای آن سابقه‌ی کار روی بازی Dishonored و بازی Prey را دارند، سازنده‌ی بازی Weird West است. بازی اکشن نقش‌آفرینی Weird West از زمان معرفی اولیه توجه زیادی را به خود جلب کرد و با هر نمایش، در نگاه برخی از گیمرها امیدوارکننده‌تر و بهتر از قبل به‌نظر می‌رسد. افرادی که چندین و چند بازی عرضه‌شده توسط شرکت دیوالور دیجیتال را دوست دارند، از ماه‌ها قبل در انتظار تجربه‌ی Weird West هستند که قبلا تا تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۰ (۱۱ ژانویه ۲۰۲۲) به تعویق افتاده بود. حالا بازی یک بار دیگر هم تأخیر خورده است.

شرکت Devolver Digital اخیرا با پخش یک ویدیو در توئیتر اعلام کرد که بازی Weird West در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) به‌دست گیمرها می‌رسد. در این ویدیو رافائل کولانتونیو، کارگردان خلاق بازی می‌گوید که استودیو ولف‌آی براساس بازخوردهای دریافتی از تست‌های بتای خصوصی مطمئن شد که Weird West به وضعیت خوبی رسیده است، اما همچنان به کمی صیقل خوردن بیشتر نیاز دارد. استودیو WolfEye تصمیم به تأخیر چند ماهه‌ی Weird West گرفت تا اطمینان حاصل کند که این بازی در زمان عرضه بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید تمام توضیحات رافائل کولانتونیو در خصوص تأخیر بیشتر بازی را در ویدیو بشنوید.

دانلود از آپارات

بازی Weird West اکنون برای عرضه در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، این بازی اکشن نقش‌آفرینی در زمان عرضه به Xbox Game Pass و PC Game Pass نیز راه خواهد یافت و مشترک‌های این دو سرویس اشتراکی بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده