نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

عبور مجموع فروش بازی Sea of Thieves در استیم از پنج میلیون نسخه

بازی Sea of Thieves از زمان عرضه تا به امروز توانست به بیشتر از پنج میلیون نسخه فروش در استیم برسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروش Sea of Thieves در استیم از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است. این اثر استودیو Rare، سال‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. بازی Sea Of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد و اولین بازی انحصاری مایکروسافت است که از همان روز عرضه به سرویس گیم پس راه یافت. حالا قرارگیری بازی‌های انحصاری ایکس باکس از روز اول انتشار در Xbox Game Pass و PC Game Pass پس از تقریبا ۴ سال به یک موضوع عادی تبدیل شده است.

بازی Sea of Thieves در استیم هم قرار گرفت و حالا می‌دانیم که در این فروشگاه دیجیتالی شرکت Valve توانست به موفقیت قابل‌توجه دست پیدا کند. شرکت ریر اخیرا با انتشار یک توئیت اعلام کرد که بازی مورد بحث در فروشگاه استیم بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. باید توجه داشته باشید که این میزان فروش تنها به استیم مربوط است و شامل فروش بازی در فروشگاه ویندوز نمی‌شود. فروش ۵ میلیون نسخه‌ای Sea Of Thieves زمانی چشم‌گیرتر می‌شود که به یاد می‌آوریم بازی نه‌تنها روی کنسول‌های ایکس باکس هم در دسترس است، بلکه در سرویس گیم پس قرار دارد. به‌تازگی اعلام شد که از زمان عرضه تا به امروز، بیشتر از ۲۵ میلیون نفر حداقل یک بار بازی Sea of Thieves را تجربه کرده‌اند.

Sea of Thieves درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر قابل تجربه است. به مناسبت عبور فروش بازی از پنج میلیون نسخه در استیم، کسانی که در بازه‌ی زمانی ۱ دی تا ۸ دی (۲۲ تا ۲۹ دسامبر) به تجربه‌ی Sea of Thieves بپردازند، ایموت All Together Now را به‌شکل رایگان دریافت می‌کنند که در ویدیو زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده