// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸

رونمایی از نسخه جدید بازی ماجراجویی Backbone با یک تیزر

سازندگان بازی مستقل و نوآر Backbone با پخش یک تیزر نسخه‌ی بعدی آن را معرفی کردند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو EggNut، سازنده‌ی بازی Backbone و شرکت Raw Fury، ناشر آن با پخش یک تیزر از نسخه‌ی جدید این بازی رونمایی کردند که در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. سازندگان همچنین اشاره می‌کنند که فعلا نمی‌توانند به طرفداران بگویند که آیا این بازی قرار است دنباله‌ی نسخه‌ی اول باشد یا پیش‌درآمدی برای آن. شما می‌توانید تیزر معرفی بازی جدید Backbone را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Backbone در خرداد سال جاری برای پلتفرم پی سی عرضه شد و در آبان نیز نسخه‌ی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان آن به‌دست گیمرها رسید. داستان این بازی ماجراجویی و مستقل درباره‌ی یک راکون کارآگاه به نام هاوارد لوتور است که باید در نسخه‌ی نوآر و دیستوپیایی شهر ونکوور پرده از رازهایی بردارد.

Backbone منابع الهام زیادی دارد؛ از فیلم‌های نوآر و سبک علمی-تخیلی عجیب‌و‎‌غریب (Weird Sci-fi) گرفته تا ساخته‌های کارگردان‌هایی چون دیوید لینچ و چارلی کافمن. بک‌بون یک تجربه‌ی خطی است و برپایه‌ی روایت سینمایی بنا شده است. سازندگان روی داستان‌گویی و نمایش احساسات کاراکترها تاکید زیادی داشته‌اند و گیم‌پلی بازی Backbone مبتنی بر گشت‌و‌گذار در محیط و صحبت با NPCها است.

گیم‌پلی بازی Backbone

Backbone از زمان انتشار طرفداران زیادی پیدا کرده است. باتوجه‌به اینکه داستان نسخه‌ی اول طوری پایان می‌یابد که راه را برای ساخت دنباله فراهم می‌کند، خیلی از این طرفداران کنجکاو بودند بدانند که آیا استودیوی بازی‌سازی EggNut برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی بعدی دارد یا خیر. البته سازندگان قبلا تاکید داشتند که داستان نسخه‌ی اول Backbone را به پایان رسانده‌اند. اگر این‌چنین باشد، به‌نظر می‌رسد احتمال پیش‌درآمد بودن بازی بعدی بیشتر به نظر می‌رسد. درهرصورت باید منتظر ماند و دید که سازنده و ناشر چه زمانی به شکل کامل از بازی Backbone جدید رونمایی خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Backbone و معرفی نسخه‌ی بعدی آن چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده