// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۶

جدول فروش هفتگی انگلستان: عملکرد بهتر Among Us نسبت به GTA Trilogy

در جریان هفته منتهی به ۲۷ آذر ماه، بازی Among Us توانست عملکرد بهتری را نسبت به بازی GTA The Trilogy به نمایش بگذارد.

هفته‌ی گذشته شاهد عرضه Halo Infinite بودیم و پس از گذشت یک هفته، این بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش انگلستان خارج شده است. در هفته منتهی به ۲۷ آذر ماه (۱۸ دسامبر) شاهد یک اتفاق جالب هم هستیم که مربوط‌به بازی Among Us و بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition می‌شود. فراموش نکنید که این جدول به مقایسه‌ی فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی در بریتانیا می‌پردازد و نسخه‌ی فیزیکی ریمستر سه بازی GTA به مانند بازی Among Us در همین هفته عرضه شده است.

همانند هفته گذشته، بازی FIFA 22 شرکت EA توانست صدر جدول را از آن خود کند و به‌دنبال آن بازی Call of Duty: Vanguard اکتیویژن و بازی Mario Kart 8 Deluxe نینتندو به ترتیب دوم و سوم شده‌اند. بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز با فروش بیشتر نسبت به هفته‌ی قبل توانست رتبه‌ی چهارم را از آن خود کند و Among Us در هفته اول انتشار روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت، پنجم شده است.

در نیمه‌ی دوم جدول شاهد یک تازه‌وارد دیگر به جدول فروش هفتگی انگلستان هستیم. بازی GTA The Trilogy ششم شده است و نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft هم جایگاه هفتم را به‌دست آورد. در انتها بازی Just Dance 2022 یوبیسافت رتبه‌ی هشتم را کسب کرد و بازی‌های Pokemon: Brilliant Diamond و Animal Crossing: New Horizons به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۷ آذر ماه (۱۸ دسامبر) را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 22-
۲۲Call of Duty: Vanguard-
۳۳Mario Kart 8 Deluxe-
۴۹Marvel's Spider-Man: Miles Morales-
۵-Among Usهفته اول انتشار
۶-Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Editionهفته اول ورود به جدول
۷۸نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۸۵Just Dance 2022-
۹۶Pokemon: Brilliant Diamond-
۱۰۷Animal Crossing: New Horizons-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده