// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

جدایی چندین و چند بازی‌ساز یوبیسافت از این شرکت

گزارش جدید خبر از خداحافظی چندین و چند بازی‌ساز یوبیسافت با این شرکت معروف می‌دهد. این حجم از استعفا برای شرکت Ubisoft مشکل‌ساز است.

تعداد زیادی از بازی‌سازهای یوبیسافت در حال استعفا دادن هستند و بسیاری از کارمندها در شرکت از این اتفاق با نام «خروج بزرگ» یاد می‌کنند. تعداد استعفاها به قدری زیاد شد که انجام برخی از کارها در شرکت یوبیسافت را با مشکل مواجه کرد. از بین ۲۵ عضو ارشد تیم ساخت بازی Far Cry 6، پنج نفر یوبیسافت را ترک می‌کنند و از بین ۵۰ عضو ارشد تیم ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla، دوازده نفر مشغول جدا کردن کامل راه خود از یوبیسافت هستند.

این استعفای گسترده صرفا به اعضای بالارده‌ی تیم‌های یوبیسافت خلاصه نمی‌شود. استودیو یوبیسافت تورنتو (سازنده‌ی ریمیک بازی Splinter Cell) به‌تازگی ۶۰ عضو خود را از دست داد و همین اتفاق برای استودیو یوبیسافت مونترآل هم افتاد. پروسه‌ی ساخت برخی از بازی‌ها عملا به خاطر کمبود نیرو متوقف شده است و یوبیسافت در پشت صحنه راهی جز تأخیر زدن برخی از بازی‌های خود ندارد. این اطلاعات در گزاش اختصاصی رسانه Axios منتشر شدند.

حقوق پایین، وجود موقعیت‌های کاری بهتر در شرکت‌های مشابه و خستگی اعضای خلاق تیم‌ها از کار در یوبیسافت را تنها باید برخی از دلایل رخ دادن چنین اتفاقاتی دانست. زیرا شرایط کاری نامناسب چند استودیو یوبیسافت توسط بسیاری از رسانه‌ها و بازی‌سازها دقیقا با اکتیویژن بلیزارد مقایسه شده است. اکنون الکترونیک آرتز و شرکت Take-Two در مقایسه با یوبیسافت، وضعیت به مراتب بهتری در حفظ کارمندهای خود دارند. در این بین شرکت Ubisoft به‌دنبال کسب سود فراوان با قرارگیری NFTها در بازی‌های ویدیویی است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده