// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹

گیم‌پلی بخش داستانی CrossfireX در ویدیوهای تازه این بازی

IGN و چند رسانه‌ی دیگر ویدیوهایی از بخش داستانی بازی CrossfireX، ساخته‌ی استودیوی رمدی منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نبردهای متنوع بازی هستیم.

CrossfireX را می‌توان از چند جهت بازی جالبی دانست. یکی به این خاطر که قرار است این بازی استودیوی Smilegate را به مخاطبان غربی معرفی کند؛ بازی‌‌ای که در کشورهای شرقی به‌شدت محبوب است و بازیکنان زیادی دارد. دلیل دوم که خودش می‌تواند انگیزه‌ی بالایی برای خرید CrossfireX ایجاد کند، ساخته شدن بخش داستانی این بازی شوتر اول‌شخص توسط استودیوی خوش‌نام Remedy است.

کمتر از دو ماه تا انتشار CrossfireX باقی مانده است و چند رسانه‌ی ویدیو گیمی در این فاصله اقدام به انتشار ویدیوی پیش‌نمایش کمپین داستانی بازی کرده‌اند که در آن‌ها به‌خوبی می‌توانیم با گیم‌پلی و حال‌و‌هوای این بخش آشنا شویم. اولین ویدیو که در ادامه می‌توانید تماشا کنید، از IGN است و دومی مربوط‌به کانال یوتیوب COGConnected می‌شود. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ویدیوی پیش‌نمایش CrossfireX از کانال Easy Allies را در یوتیوب تماشا کنید.

هرکدام از این ویدیوها تصاویر زیادی را از دو مرحله‌ی بخش داستانی کراس‌فایر ایکس و صحنه‌های نبرد آن به نمایش می‌گذارند. یکی از مواردی که در گیم‌پلی بازی توجه را به خود جلب می‌کند، مکانیک آهسته کردن زمان است که به گیمر اجازه می‌دهد ابتدا شرایط میدان مبارزه را در این حالت بسنجد و درصورت لزوم برای حمله تاکتیک خود را تغییر دهند. همچنین شاهد هستیم که زمانی‌که بازیکن در حین استفاده از ویژگی صحنه‌آهسته اقدام به شلیک می‌کند، زمان دوباره به سرعت عادی برمی‌گردد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

نکته‌ی دیگر این است که Easy Allies و COGConnected در بررسی اولیه‌ی خود نسبت به بخش داستانی CrossfireX خوش‌بین هستند. این در حالی است که واکنش آی‌جی‌ان نسبت به این بخش از کراس‌فایر ایکس کمی محتاطانه‌تر است و به برخی جنبه‌های بازی از جمله هوش مصنوعی دشمنان خرده می‌گیرد. البته به‌نظر می‌رسد که هر سه رسانه به‌طور کلی از تجربه‌ی جدیدترین ساخته‌ی استودیوی رمدی راضی بوده‌اند. CrossfireX در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گیم‌پلی و فضای کمپین داستانی CrossfireX چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده