نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

نمایش سازوکار مبارزات در تریلر بازی Expeditions: Rome

شرکت THQ Nordic و استودیو Logic Artists تریلر جدیدی از Expeditions: Rome را برای نمایش سیستم مبارزات نوبتی بازی پخش کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک و استودیو لاجیک آرتیستز تریلر جدیدی از بازی استراتژی Expeditions: Rome پخش کردند. این تریلر روی نمایش سیستم مبارزات نوبتی بازی از جمله حرکات، توانایی‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر مربوط‌به آن تمرکز دارد. استودیو Logic Artists مبارزات مبتنی‌بر نوبت سری بازی XCOM را به امپراتوری روم آورده است تا تجربه‌ی جدیدی را برای گیمرها رقم بزند. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر بازی Expeditions: Rome بنشینید.

دانلود از آپارات

بازی Expeditions: Rome یک ماه دیگر در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۰ (۲۰ ژانویه ۲۰۲۲) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. سازنده‌ی این بازی استراتژی توضیحاتی از آن را برای شناخت بیشتر بازیکن‌ها ارائه کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. آینده‌ی روم در دستان شما است. شما چه میراثی از خود بر جا خواهید گذاشت؟

نقش یک لگاتوس (فرمانده‌ی ارشد ارتش روم) جوان را بازی کنید که پدرش توسط یک مخالف سیاسی ناشناس کشته شده است. این حادثه شما را تحریک می‌کند که از روم فرار کنید و به لشکرکشی برای سرکوب شورش یونانی‌ها متوسل شوید. شما گام‌به‌گام قدرت نظامی خود را افزایش می‌دهید، جنگ‌افزارهای خود را تقویت می‌کنید و نهایتا به یک لگاتوس تبدیل می‌شود که نه‌تنها همگان سر تعظیم مقابل شما فرود می‌آورند، بلکه از شما واهمه خواهند داشت.

شما در بازی Expeditions: Rome با اعمال خود عزم و اراده‌ی روم را به سرتاسر جهان، از سواحل لاجوردی یونان گرفته تا جنگل‌های سرسبز منطقه‌ی گال نشان می‌دهید. تصمیم بگیرید که مردم چگونه از شما و روم یاد کنند. آیا با خشونت برخورد می‌کنید یا با بیانی فصیح از پس مسائل بر می‌آیید؟ آیا میراث سیاسی جمهوری را می‌پذیرید یا مسیر خود را با دخالت در سیاست‌های پیچیده‌ی مجلس سنای روم پیدا خواهید کرد؟ نظر به اینکه شما در مورد سرنوشت سپاه، همراهان نزدیک خود و روم تصمیم می‌گیرید، هر انتخابی اهمیت دارد.

ویژگی‌های کلیدی بازی Expeditions: Rome

  • لگاتوس خودتان را بسازید! ظاهر، جنسیت، کلاس و مهارت‌های کاراکتر خود را برای تطابق با سبک بازی و میل خود شخصی‌سازی کنید.
  • درگیر نبردهای نوبتی رزمی شوید که توسط یک سیستم مبتنی‌بر مهارت گسترده طراحی شده است. در این سیستم هر سلاح قدرت و توان شما را در میدان جنگ تغییر می‌دهد.
  • با ۵ همراه منحصربه‌فرد به ماجراجویی بپردازید که هر یک پیشینه‌ی داستانی گسترده و ویژگی‌های فردی خاص خودشان را دارند.
  • در دنیای زیبا و رنگارنگ بازی به کاوش بپردازید که شامل محیط‌های متنوع از جمله شمال آفریقا، یونان، گال و روم است.
  • به تجربه‌ی یک داستان الهام‌بخش تاریخی بپردازید که در آن انتخاب‌ها اهمیت زیادی دارند و پیامدهای بسیار گسترده را به‌دنبال خواهند داشت.
  • هر شخصیتی را ارتقا دهید و دست به انتخاب بین مهارت‌ها و توانایی‌های گوناگون بزنید تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌های رزمی را کشف کنید.
  • شما می‌توانید با غارت، ساخت‌وساز و به‌کارگیری انواع سلاح‌ها، زره‌ها و آیتم‌ها به شخصی‌سازی هرچه بیشتر بازی بپردازید که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های جنگی را برای هر کاراکتر ارائه می‌دهد.
  • سپاه خود را در ۳ کمپین جنگی گسترده در سراسر یونان، شمال آفریقا و گال رهبری کنید. همان‌طور که سپاه خود را به سمت پیروزی هدایت می‌کنید، سربازان لژیون را به خدمت بگیرید، اردوگاه جنگی خود را بهبود ببخشید، مناطق را فتح کنید، از منابع بهره بگیرید و به دفاع از سرزمین‌های خود بپردازید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده