نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

بازگشت مراحل دنی ترخو به بازی Far Cry 6

شرکت یوبیسافت با پخش یک تریلر، مأموریت‌های Danny Trejo را به‌صورت کامل به بازی Far Cry 6 اضافه کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی شرکت یوبیسافت اعلام کرد که دو مأموریت بازی Far Cry 6 با حضور دنی ترخو، ستاره‌ی هالیوود که قبلا از دسترس خارج شده بودند، به‌شکل کامل بازمی‌گردند و به فهرست محتویات پرشمار این بازی اول-شخص جهان‌باز شوتر اضافه می‌شوند. این مأموریت‌ها قبلا به‌طور تصادفی و ناقص منتشر شده بودند که فورا از بازی فارکرای ۶ حذف شدند و اکنون با انتشار یک به‌روزرسانی رسما در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفتند.

دانلود از آپارات

به‌روزرسانی تازه به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا با دنی ترخو برای انجام دو مأموریت متوالی تشکیل تیم بدهند. مأموریت Danny & Dani vs. Everybody یک ماموریت داستانی در جزیره به‌شمار می‌آید که در آن گیمرها باید از نابودی نقشه‌ی دنی توسط نیروهای آنتون کاستیلو جلوگیری کنند. دنی برنامه دارد تا به یارا بیاید و برای سیر کردن گرسنگان تاکوهای خوش‌طعم معروف خود را درست کند. سپس دنی ترخو برای جبران لطف بازیکن‌ها در مأموریت Malagua (مالاگوا)، ششمین و آخرین عملیات ویژه، به آن‌ها ملحق می‌شود تا به کمک دانشجویان معترض به ارتش آنتون بشتابد که در حال استقرار یک سلاح شیمیایی با نام PG-240X در یارا هستند.

افزون‌براین، بازیکن‌ها به باندل Danny Trejo دسترسی پیدا می‌کنند که شامل تجهیزاتی با طرح خاص، لباس معروف دنی ترخو و یک وسیله‌ی نقلیه با طرح تاکو از مأموریت‌ها می‌شود. انتشار ناقص و اشتباهی دی‌ال‌سی Danny Trejo مقداری تاثیر منفی روی تجربه‌ی آن گذاشت و جای خوشحالی است که بالاخره این بسته‌ی الحاقی به‌شکل کامل عرضه شد. البته ماه گذشته نخستین بسته‌ی الحاقی پولی بازی فارکرای ۶ با نام Vaas: Insanity به‌شکل کامل در دسترس گیمرها قرار گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Far Cry 6 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، گوگل استیدیا و آمازون لونا قابل تجربه است. این بازی اکشن ماجراجویی به‌واسطه‌ی ست‌پیس‌های هیجان‌انگیز و معدود مراحل فرعی جذاب، تنوع لایق توجه اسلحه، وسایل نقلیه و ابزارهای ویژه، چند شخصیت با نویسندگی خوب و صداگذاری عالی و جهانی بزرگ با مناظر چشم‌نواز توانست نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. البته بازی فارکرای 6 از مشکلاتی نظیر تحمیل مراحل تکراری بر مخاطب، ضعف هوش مصنوعی و شخصیت‌های غیرقابل بازی یکسان و باگ‌ها رنج می‌برد که روی تجربه‌ی کلی اثر تأثیر منفی داشتند.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده