// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی FIFA 22 در هفته عرضه هیلو

در جریان هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه، بازی FIFA 22 در حالی صدرجدول را مال خود کرد که هیلو اینفینیت جایگاه چهارم را به‌دست آورد.

بازی FIFA 22 از زمان عرضه خود در مهر ماه تابه‌امروز توانسته است عملکرد بسیار خوبی از حیث فروش از خود به‌نمایش بگذارد و بارها در جدول فروش هفتگی انگلستان صدرنشین شد. حال در جریان هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه (۱۱ دسامبر) شاهد صدرنشینی مجدد این بازی هستیم. بازی Call of Duty: Vanguard رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داد و بازی Mario Kart 8 Deluxe هم سوم شد. در ادامه‌ی جدول می‌بینیم که بازی Halo Infinite استودیو 343Industries چهارم و بازی Just Dance 2022 یوبیسافت پنجم شده است.

در نیمه‌ی دوم جدول، بازی Pokemon Brilliant Diamond نینتندو توانسته است رتبه ششم را از آن خود کند و بازی Animal Crossing: New Horizons هم هفتم شده است. سپس نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft رتبه‌ی هشت، بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales استودیو اینسامنیاک گیمز رتبه‌ی ۹ و بازی Pokemon Shining Pearl رتبه‌ی ۱۰ را مال خود کرد. شما می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) در انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

نام بازی
۱FIFA 22
۲Call of Duty: Vanguard
۳Mario Kart 8 Deluxe
۴Halo Infinite
۵Just Dance 2022
۶Pokemon Brilliant Diamond
۷Animal Crossing: New Horizons
۸نسخه نینتندو سوییچ Minecraft
۹Marvel's Spider-Man: Miles Morales
۱۰Pokemon Shining Pearl


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده