// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵

حضور صداپیشه‌های قدیمی مجموعه سونیک در بازی Sonic Frontiers

سگا رسما اعلام کرد که صداپیشه‌هایی نظیر راجر کریگ اسمیت، سیندی رابینسون و کالین اوشانسی در بازی Sonic Frontiers حضور خواهند داشت.

پس از انتشار شایعات مختلف، بالاخره نسخه‌ی جدید سونیک با نام Sonic Frontiers در رویداد The Game Awards 2021 به‌صورت کامل معرفی شد؛ یک بازی جهان-باز پلتفرمر که شروعی جدید در مجموعه سونیک به حساب می‌آید. بااین‌حال هنوز اطلاعات خاصی از سونیک فرانتیرز در دسترس نیست. سگا به‌تازگی اطلاعاتی راجع به صداپیشه‌های بازی را منتشر کرد.

در جریان لایو استریم رسمی اخیر سونیک، جاستین ثورمن، متخصص فضای مجازی Sonic اعلام کرد که بازی Sonic Frontiers شامل تمامی صداپیشه‌هایی می‌شود که کاربران قدیمی این مجموعه، شخصیت‌ها را با آن‌ها می‌شناسند. وی دراین‌باره می‌گوید: «تمامی اعضای گروه بازگشته‌اند». راجر کریگ اسمیت در نقش سونیک، سیندی رابینسون در نقش امی رز و کالین اوشانسی در نقش تیلز، همگی در بازی Sonic Frontiers حضور دارند. همچنین همان‌طور که تئوری‌ها به این مورد پرداخته بودند، در لایواستریم مورد بحث مشخص شد صدای مرموزی که در گوشه‌وکنار تریلر به گوش می‌رسید، مربوط‌به کاراکتر امی رز بوده است.

نکته‌ی جالب این است که اوشانسی صداپیشگی امی رز در فیلم Sonic the Hedgehog 2 را هم برعهده دارد. دراین‌میان بد نیست به کارگردان بازی هم اشاره کنیم. ماریو کیشیموتو وظیفه کارگردانی Sonic Frontier را برعهده دارد. وی در گذشته کارگردانی بازی Sonic Forces و بازی Sonic Colors را برعهده داشته است. بازی Sonic Frontier در تعطیلات ۲۰۲۲ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده