// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۳

احتمال عرضه دنباله بازی Zelda: Breath of the Wild در نوامبر ۲۰۲۲

پیر اشنایدر، یکی از مؤسسین IGN گفت که در نوامبر ۲۰۲۲ مشغول تجربه‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 خواهد بود.

سال گذشته بود که اعلام شد دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که فعلا با نام غیررسمی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۲ عرضه به‌دست بازیکنان می‌رسد. بااین‌حال هنوز اطلاعات دقیقی از جهان و ویژگی‌های بازی در دسترس نیست و عده‌ای از کاربران، امیدوار به دیدن تریلر جدید بازی در مراسم TGA 2021 بودند. این در حالی است که به‌تازگی قسمت جدید پادکست Nintendo Voice Chat رسانه آی‌جی‌ان پخش شد و در جریان آن شاهد صحبت در مورد بازه‌ی زمانی عرضه Breath of the Wild 2 هستیم.

پیر اشنایدر، یکی از سازندگان رسانه IGN در جریان این پادکست اعلام کرد که به‌تازگی با تعدادی از کارمندهای نینتندو در مورد بازی‌های آن‌ها در سال ۲۰۲۲ صحبت کرده است. وی دقیقا اعلام نکرد که در سال آینده میلادی شاهد چه مواردی خواهیم بود، اما گفته شد که نینتندو حسابی برای سال پیش‌رو هیجان‌زده است. در ادامه اشنایدر به این مورد اشاره کرد که نبود تریلر The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در رویداد The Game Awards 2022، بدین معنا نیست که بازی تأخیر خورده است.

این در حالی است که در ادامه‌ی پادکست و صحبت‌های پیر اشنایدر، وی به عرضه‌ی بازی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی اشاره داشت. البته که این فرد به‌طور دقیق اعلام نکرد Breath of the Wild 2 در ماه نوامبر ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. او گفت: «نوامبر ۲۰۲۲ زمانی است که ما مشغول تجربه‌ی Breath of the Wild 2 خواهیم بود». هنوز به‌صورت دقیق تاریخ انتشار دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild از سوی نینتندو اعلام نشده است و صحبت‌های اشنایدر موردی است که گذر زمان، درست یا نادرست بودن آن را مشخص خواهد کرد.

حتی اگر وی به‌درستی تاریخ انتشار را اعلام کرده باشد، برنامه‌های عرضه‌ی یک بازی همیشه می‌تواند دست‌خوش تغییرات شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اطلاعاتی از Breath of the Wild 2 به‌دست طرفدارها. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده