// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵

ری تریسینگ و قابلیت های دوال‌سنس در تریلر جدید بازی Gran Turismo 7

کازونوری یامائوچی از استودیو Polyphony Digital به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به نسخه PS5 بازی ریسینگ گرن توریزمو 7 پرداخت.

تریلر جدید بازی Gran Turismo 7 با تمرکز روی نسخه‌ی پلی استیشن 5 و برخی از برتری‌های آن نسبت به نسخه‌ی پلی استیشن 4 این ریسینگ انحصاری پخش شد. کازونوری یامائوچی به‌عنوان خالق سری بازی Gran Turismo و رئیس استودیو ژاپنی Polyphony Digital سونی گفت که این مجموعه با قسمت جدید به یک واقع‌گرایی قابل لمس از جهات مختلف دست می‌یابد.

او در بخشی از ویدیو توضیح داد که چگونه به‌لطف پشتیبانی از ری تریسینگ، در بخش Scapes بازی گرن توریزمو 7 می‌توانید تصاویری شخصی‌سازی‌شده از اتومبیل‌ها بگیرید که بسیار شبیه عکس‌های واقعی ماشین‌ها در جهان ما هستند. سازندگان قبلا تایید کرده بودند که بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن از نقاط مختلف کره‌ی زمین در Scapes بازی Gran Turismo 7 شبیه‌سازی شده‌اند تا بازیکن بتواند مشغول عکس‌برداری از بیشتر از ۴۲۰ اتومبیل بازی در آن‌ها شود. یامائوچی می‌گوید که تصاویر بخش Scapes بازی Gran Turismo Sport حس‌وحال CGIها را داشتند.

اما به‌لطف نورپردازی پیشرفته، تصاویر Scapes بازی جدید به سطحی بالاتر در باورپذیری و کیفیت می‌رسند. بازی Gran Turismo 7 از اجرا با رزولوشن 4K، فریم‌ریت ۶۰ و HDR پشتیبانی می‌کند تا این مجموعه بیش‌ازپیش به ارائه‌ی احساس طبیعی رانندگی در محیط‌های مختلف نزدیک شود؛ بخشی از همان واقع‌گرایی از جنبه‌های مختلف که یامائوچی موقع عرضه‌ی اولین بازی گرن توریزمو در سال ۱۹۹۷ می‌خواست یک روز به آن برسد.

دانلود ویدیو از آپارات

دوال‌سنس (کنترلر کنسول PS5) با تریگرهای تطبیق‌پذیر خود اجازه می‌دهد که بیشتر احساس کنترل یک ماشین را داشته باشید و برای نمونه، چگونگی عملکرد ترمزها را در دست گیمر شبیه‌سازی می‌کند؛ تا مثلا وقتی ناگهان ترمزها در این شبیه‌ساز رانندگی واقعی قفل شدند، انگشت شما هم با مقاومت بسیار زیاد تریگر مربوط‌به ترمز مواجه شود. تکنولوژی هپتیک فیدبک دسته‌ی پلی استیشن 5 نیز کاری می‌کند که درک بیشتری از حرکت اتومبیل در شرایط مختلف روی سطوح مسیرهای مختلف داشته باشید.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده