// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

مار رباتیک غول‌پیکر در تریلر جدید Horizon Forbidden West

استودیو گوریلا گیمز سونی در ویدیو تبلیغاتی جدید بازی هورایزن فوربیدن وست به سراغ نمایش موجودات رباتیک جهان آن رفت.

حدودا دو ماه تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 فاصله داریم. استودیو هلندی Guerrilla به‌تازگی یک تریلر جدید از بازی پخش کرد که برخی از ربات‌های این جهان داستانی را به تصویر می‌کشد؛ از موجودات ماشینی کوچک تا هیولاهای عظیم‌الجثه‌ی مکانیکی که گیمر قرار نیست به آسانی آن‌ها را شکست بدهد. ربات Slitherfang، ربات Rollerback و ربات Sunwing از جمله موجودات ماشینی جدیدی هستند که آن‌ها را در بازی Horizon Zero Dawn ندیدیم و تازه با بازی هورایزن فوربیدن وست به گیمرها معرفی می‌شوند.

هرکدام از ربات‌ها قرار است توانایی‌های به‌خصوص و ویژگی‌های رفتاری خود را داشته باشد. در جهان هورایزن برخی از ماشین‌ها برای کشتن و بعضی از آن‌ها به هدف کمک به طبیعت ساخته شدند. خوش‌بختانه تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West نیز به خوبی این نکته را به یاد بازیکن‌ها می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین گوریلا گیمز مجددا اعلام کرد که طرفدارها هنوز موارد زیادی از جهان بازی Horizon Forbidden West را ندیده‌اند. دنباله‌ی مورد بحث شامل موجودات ماشینی متنوع است که احتمالا برخی از آن‌ها اصلا جایی در تریلرها ندارند و فقط برای پیدا شدن توسط گیمر در خود بازی کنار گذاشته‌اند. بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) بالاخره بازی Horizon Forbidden West را برای کنسول PS4 و کنسول PS5 عرضه خواهد کرد.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده