// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳

معرفی بازی Loco Motive با پخش تریلر توسط شرکت ناشر Stardew Valley

در جریان رویداد Indie World نینتندو در شب گذشته، بازی Loco Motive با پخش یک تریلر برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی شد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مستقل باشید، حتما نام چاکل‌فیش (Chucklefish) را شنیده‌اید که یکی از ناشرهای صاحب نام بازی‌های مستقل به حساب می‌آید. این شرکت به عنوان ناشر بازی Stardew Valley شناخته می‌شود. در جریان رویداد Indie World شب گذشته نینتندو، شاهد معرفی بازی Loco Motive بودیم که توسط شرکت چاکل‌فیش روانه‌ی بازار خواهد شد.

Loco Motive یک بازی اشاره و کلیک دوبعدی است که استودیو Robust Games آن را توسعه می‌دهد و در جریان آن، بازیکنان باید پرده از قتل مرموز لیدی آنتروالد بردارند. در جریان بازی شاهد سه شخصیت آرتور آکرمن وکیل، هرمن مرمن کارآگاه و دیانا اوسترهاگن مأمور مخفی هستیم. نکته جالب داستان این است که هر یک از این شخصیت‌ها، خود جزو متهمین پرونده قتل لیدی آنتروالد به حساب می‌آیند.

در جریان بخش‌های مختلف، کاربران هدایت هریک از این شخصیت‌ها را برعهده می‌گیرند و با حل کردن معماهای مختلف و پیشروی در داستان، باید واقعیت را مشخص کنند. همچنین لحظات کمدی و ظاهر دهه ۳۰ میلادی Loco Motive، از دیگر موارد جالبی هستند که سازنده ازطریق آن‌ها سعی دارد کاربران را سرگرم کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Loco Motive را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده