// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

بازی Sea of Stars با پخش یک تریلر معرفی شد

در جریان رویداد Indie World شب گذشته، بازی Sea of Stars برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر معرفی شد.

The Messenger را می‌توان یکی از بازی‌های مستقل خوب و سرگرم‌کننده دانست که توسط استودیو سابوتیج (Sabotage Studio) توسعه داده شده است. این در حالی است که در جریان رویداد Indie World شب گذشته نینتندو، شاهد معرفی بازی جدید این استودیو بودیم.

در جریان این رویداد، بازی Sea of Stars با انتشار یک تریلر معرفی شد تا بازیکنان متوجه شوند که یک پیش‌درآمد برای بازی The Messenger به حساب می‌آید. البته اگر The Messenger را تجربه نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید. داستان و جهان Sea of Stars به‌گونه‌ای است که کاربران می‌توانند داستان آن را به‌صورت کامل متوجه شوند؛ حتی اگر بازی The Messenger را تجربه نکرده باشند.

از حیث گیم‌پلی، Sea of Stars یک بازی دوبعدی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند از شخصیت‌های مختلفی در تیم خود استفاده کنند. هریک از شخصیت‌ها مهارت و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند تا تنوع در مبارزات بازی بالا برود. در توضیحات بازی اعلام شد که داستان Sea of Stars پر از لحظات احساسی، خنده‌دار و خاص است و ماجراجویی هیجان‌انگیزی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Sea of Stars را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Sea of Stars در تعطیلات ۲۰۲۲ برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. البته در بهار، تیم سازنده اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر می‌کند و شاهد معرفی پلتفرم‌های مقصد بیشتری برای عرضه‌ی آن خواهیم بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده