نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

ریمیک بازی Splinter Cell معرفی شد

یوبیسافت رسما از ساخت ریمیک بازی Splinter Cell خبر داد و همچنین اطلاعاتی در مورد این بازی به اشتراک گذاشت.

دقایقی پیش و در خبری غیرمنتظره شرکت یوبیسافت با انتشار یک توییت ساخت نسخه ریمیک بازی Splinter Cell را تایید کرد. این ریمیک، یک بازسازی همه‌جانبه از بازی Tom Clancy's Splinter Cell، اولین نسخه این مجموعه که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد خواهد بود. این ریمیک توسط استودیوی Ubisoft Toronto که به‌عنوان سازندگان بازی‌های Far Cry 5 و Watch Dogs: Legion شناخته می‌شوند در دست توسعه است.

براساس جزئیات منتشر شده، این بازی که قرار است توسط موتور بازی‌سازی Snowdrop توسعه یابد و در حال حاضر وارد مراحل ابتدایی ساخت شده است. این موتور بازی‌سازی که توسط استودیو Massive Entertainment، سازندگان مجموعه The Division توسعه یافته، برای ساخت بازی‌های Avatar: Frontiers of Pandora و یک بازی جدید از دنیای جنگ ستارگان نیز استفاده شده است. براساس توضیحات کارگردان بازی، این بازسازی یک ریمستر نخواهد بود و توسعه‌دهندگان استودیوی یوبیسافت تورنتو تصمیم دارند تا این بازی کلاسیک را با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارهای بازی‌سازی موجود بازسازی کنند و در اختیار طرفداران قرار دهند. شما می‌توانید تیزر تایید خبر ساخت ریمیک بازی Splinter Cell را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تیزر تایید ساخت این ریمیک، ویدیو دیگری از صحبت‌های سازندگان بازی درباره دلایل بازسازی این بازی تاثیر‌گذار منتشر شده است که می‌توانید آن را از صفحه یوتیوب رسمی شرکت یوبی‌سافت تماشا کنید. هنوز اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی این نسخه از بازی یا تاریخ انتشار احتمالی آن منتشر نشده است، اما سازندگان وعده دادند ویژگی‌هایی مانند گیم‌پلی، نورپردازی پویا و جلوه‌های گرافیکی جدید از جمله مواردی هستند که هواداران می‌توانند انتظار دیدن آن‌ها در این نسخه از بازی را داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده