// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱

فروش بازی مستقل Spiritfarer از یک میلیون نسخه فراتر رفت

بازی Spiritfarer که در آن ارواح مردگان را به سوی زندگی بعدی هدایت می‌کنید، به بیشتر از یک میلیون نسخه فروش رسید.

شرکت Thunder Lotus Games به‌عنوان سازنده و ناشر بازی مستقل Spiritfarer همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی کامل‌تر آن به اسم Spiritfarer: Farewell Edition گفت که این اثر توسط بیشتر از یک میلیون بازیکن خریداری شده است. فروش اعلام‌شده برای سازندگان Spiritfarer حکم یک موفقیت قطعی را دارد؛ یک بازی خاص درباره‌ی مردن.

سازندگان طی این مدت با آپدیت‌های رایگان متفاوت، محتوای بازی Spiritfarer را افزایش دادند و این‌گونه تعداد شخصیت‌های قصه بیشتر شد. در نتیجه اگر اکنون سراغ بازی داستانی نام‌برده بروید، احتمالا از میزان طولانی بودن مدت‌زمان مفید گیم‌پلی آن متعجب می‌شوید. سازندگان به‌تازگی با یک آپدیت تازه موفق به افزودن یک جزیره‌ی تازه و دو روح جدید به بازی شدند. پروسه‌ی ساخت محتوا برای Spiritfarer به پایان رسید و به همین خاطر آن‌ها نسخه‌ی نهایی و کامل ساخته‌ی خود را Farewell (خدانگهدار) نام‌گذاری کردند.

کارگردان بازی Spiritfarer گفت که تیم او جواب عشق‌ورزی به این پروژه را گرفت و همه بسیار خوشحال هستند که وارد زندگی این تعداد از انسان‌ها شده‌اند. وی می‌گوید اعضای استودیو Thunder Lotus Games در این بازی قصه‌هایی را روایت کردند که به نظر آن‌ها باید تعریف می‌شدند. در نتیجه ساخت بازی به رشد خود آن‌ها نیز کمک کرده است. او در پایان گفت: «ما می‌خواهیم از صمیم قلب از تمام طرفدارها به خاطر حمایت‌شان و رسیدن به این موفقیت ویژه تشکر کنیم».

بازی Spiritfarer روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، گوگل Stadia و کامپیوترهای شخصی (ویندوز، لینوکس و macOS) در دسترس گیمرها قرار گرفته است. واضح است که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس مشکلی با اجرای نسخه‌ی نسل ۸ این محصول شرکت Thunder Lotus Games ندارند. زومجی در بررسی بازی Spiritfarer، به اثر قابل‌توجه مورد بحث نمره‌ی ۸ از ۱۰ را داد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده