// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴

معرفی بسته الحاقی رگناروک Assassin's Creed Valhalla با تریلر جدید بازی

شرکت یوبیسافت به‌صورت رسمی بسته الحاقی Dawn of Ragnarok بازی Assassin's Creed Valhalla را با پخش تریلر معرفی کرد.

مدتی پیش باتوجه به اطلاعات لورفته در فروشگاه اپیک گیمز و شایعات مطرح‌شده از قبل، مشخص شد که Dawn of Ragnarok نام بسته الحاقی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla خواهد بود. یوبیسافت به‌تازگی این بسته الحاقی را به‌صورت رسمی معرفی کرده است.

Dawn of Ragnarok در تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۱۰ مارس ۲۰۲۲) توسط شرکت Ubisoft برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. در جریان این بسته الحاقی بازیکنان وارد سرزمین Svartalfheim می‌شوند؛ جایی که Baldr دزدیده‌شده را باید ازطریق ایور و در قالب اودین نجات دهید. دراین‌راه دشمنان جدیدی را مشاهده خواهید کرد و Surtr عظیم‌الجثه، آخرین مانعی است که باید از سر راه خود بردارید.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه مشخص شده که بازیکنان به مهارت‌های جدیدی هم دسترسی پیدا خواهند کرد. دراین‌میان اشاره کنم که اگر از امروز تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ (۹ آوریل ۲۰۲۲) اقدام به خرید بسته الحاقی Dawn of Ragnarok کنید، پک Twilight را به رایگان کسب خواهید کرد. در جریان این پک بازیکنان اسسینز کرید والهالا به‌صورت رایگان به محتویاتی نظیر اسکین Dellingr’s Envoy Raven، تبر Algurnir Dane، ست لباس Twilight و یک Mount به نام Lynx دسترسی پیدا خواهند کرد.

با عرضه Assassin's Creed Valhalla Dawn of Ragnarok، پشتیبانی از این بازی برای دومین سال متوالی رسما آغاز می‌شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت پس از این بسته‌ی الحاقی بزرگ، چه محتویات دیگری را برای کاربران تدارک دیده است. شما می‌توانید تریلر معرفی اکسپنشن Dawn of Ragnarok را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده