// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲

ادامه فروش فوق‌العاده نینتندو سوییچ در آمریکا

گروه تحلیل‌گر NPD به‌تازگی اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ توانست به بهترین فروش کنسول در بازار آمریکا طی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ برسد.

درجریان ماه گذشته و باتوجه‌به آمار و گزارش‌های فروش کنسول در ماه اکتبر سال جاری میلادی دیدیم که نینتندو سوییچ توانست مجددا به صدر جدول فروش برگردد. حال گروه NPD با انتشار گزارش‌های مربوط‌به ماه نوامبر، اعلام کرد که کنسول هیبریدی نینتندو یک بار دیگر توانسته است به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا شناخته شود.

نکته‌ی جالب آمار منتشرشده این است که نینتندو سوییچ با فروش بیش از یک میلیون دستگاه در نوامبر ۲۰۲۱، به این رتبه دست پیدا کرد. باتوجه‌به حراج بلک فرایدی در ماه نوامبر و نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی نینتندو سوییچ هستیم؛ آن هم زمانی‌که به‌تازگی مدل OLED کنسول عرضه شده است. به بیان دقیق‌تر، فروش نینتندو سوییچ، نینتندو سوییچ Lite و نینتندو سوییچ OLED طی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ در بازار آمریکا در مجموع ۱.۱۳ میلیون دستگاه بوده است.

همچنین در ادامه مشخص شد که از این میزان فروش، ۵۵۰ هزار دستگاه فقط در هفته‌ی شکرگزاری به فروش رسیدند که شامل بلک فرایدی هم می‌شود. به‌عبارتی در این هفته‌ی به‌خصوص هم نینتندو سوییچ توانسته است پرفروش‌ترین کنسول بازی در میان سایر رقبا باشد.

داگ بوزر، رئیس نینتندو آمریکا، دراین‌باره می‌گوید «با وجود فهرست متنوعی از بازی‌های مختلف و سه مدل کنسول نینتندو سوییچ، نینتندو سوییچ Lite و نینتندو سوییچ OLED، خانواده نینتندو دارای پیشنهاد و گزینه‌های مختلفی برای کاربران در فصل تعطیلات است. با ورود به سال ۲۰۲۲ و ششمین سال عرضه نینتندو سوییچ، شاهد درخواست‌های بالا و قوی برای تهیه کنسول هستیم. همچنین به‌دنبال این هستیم تا افراد بیشتری را به خانواده نینتندو ملحق کنیم تا از این کنسول‌ها در خانه‌های خود استفاده کنند».

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Businesswire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده