// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۵

فاش شدن تصاویر و جزئیات بزرگ‌ترین DLC بازی Assassin’s Creed Valhalla

یک فروشگاه چینی قبل از رونمایی رسمی از بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarok بازی Assassin’s Creed Valhalla، تصاویر و اطلاعاتی را از آن منتشر کرده است.

یوبیسافت قرار است امروز به‌طور کامل از جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کند که طبق گزارش‌های غیررسمی Dawn of Ragnarok نام دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک فروشگاه آنلاین چینی قبل از معرفی رسمی این بسته‌ی الحاقی، اقدام به انتشار تصاویر و جزئیاتی از آن کرده است و به‌لطف این وب‌سایت حالا می‌دانیم که این DLC قطعا Dawn of Ragnarok نام دارد.

براساس اطلاعات فاش‌شده، Dawn of Ragnarok در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) منتشر می‌شود و این‌طور که گفته شده است، بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی تاریخ مجموعه‌ی اساسینز کرید خواهد بود. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا برای تجربه‌ی آن باید حتما خود بازی Assassin’s Creed Valhalla را داشته باشیم یا اینکه این DLC بزرگ قرار است به‌صورت جدا از بازی اصلی و به‌عنوان یک بازی مستقل منتشر شود. شما می‌توانید تصاویر منتشرشده در فروشگاه چینی مذکور را در ادامه مشاهده کنید.

تصاویر لورفته از بسته الحاقی Dawn of Ragnarok بازی Assassin's Creed Valhalla

همچنین کاربران ردیت دست به ترجمه‌‌ی توضیحات چینی Dawn of Ragnarok زده‌اند که براساس آن بازیکنان در این بسته‌ی الحاقی یک بار دیگر در نقش ایور، پروتاگونیست اساسینز کرید والهالا قرار می‌گیرند و همراه اودین، خدای خدایان در اسطوره‌شناسی نورس شاهد اتفاق افتادن نبردهای رگناروک و پایان دنیا خواهند بود. به‌نظر می‌رسد که هر ۹ سرزمین موجود در افسانه‌های اسکاندیناوی، در داستان DLC جدید وجود دارند. همچنین بازیکنان شاهد خواهند بود که اودین تلاش می‌کند جلوی پایان یافتن دنیا را بگیرد و از رگناروک جان سالم به در ببرد.

Dawn of Ragnarok تنها بازی سال ۲۰۲۲ با محوریت واقعه‌‌ی رگناروک نیست. God of War: Ragnarok، جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ بازی محبوب خدای جنگ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن منتشر خواهد شد. درکل به‌نظر می‌رسد سال ۲۰۲۲ برای گیمرهایی که از غرق شدن در داستان اسطوره‌های نورس لذت می‌برند، سال خوبی باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حال‌و‌هوای بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarok چیست؟ به تجربه‌ی آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده