نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶

نمایش نارنجک گازی اپراتور Smoke در تریلر Rainbow Six Extraction

یوبیسافت تریلر جدیدی با تمرکز روی یکی از اپراتورهای بازی Rainbow Six Extraction پخش کرده است که در آن Smoke در کانون توجه قرار می‌گیرد.

شرکت یوبیسافت برای آمادگی بازیکنان برای انتشار قریب‌الوقوع بازی کو-آپ بازیکن دربرابر محیط (PvE) تیراندازی Rainbow Six Extraction تریلرهای مجزایی با تمرکز روی هر یک از ۱۸ اپراتور قابل بازی در زمان عرضه پخش می‌کند. پیش از این تریلرهای جدیدی برای نمایش اپراتورهای Nomad ،Pulse ،Doc و Finka به نمایش گذاشته شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری با تمرکز روی اپراتور Smoke پخش شده است.

البته بازیکنان Rainbow Six Siege قطعا با اپراتور Smoke و مهارت‌هایش آشنایی دارند. این اپراتور مجهز به نارنجک‌های گازی است که قابلیت انفجار از راه دور را دارند. گاز این نارنجک‌ها نه‌تنها پوشش خوبی برای اختفای اسموک و جوخه‌ی همراه این اپراتور فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند به دشمنان در معرض آن نیز آسیب برساند. به‌علاوه اپراتور اسموک می‌تواند دشمنان در حال آسیب را شناسایی کند و درعین‌حال خود را احیا کند. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر کوتاه بازی Rainbow Six Extraction بنشینید که اپراتور Smoke را در عمل نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

بازی Rainbow Six Extraction دنیا را در حالتی به تصویر می‌کشد که مورد حمله‌ی انگلی بیگانه با نام Archaeans قرار گرفته است. این وسط اعضای تیم .R.E.A.C.T باید با پذیرش خطرات احتمالی وارد مراکز فعالیت بیگانگان متخاصم واقع در شهرهایی مانند نیویورک، نیومکزیکو، آلاسکا و سان‌فرانسیسکو شوند، با آن‌ها مبارزه کنند و تهدیدها را تحت کنترل نگه دارند. هر مرحله شامل سه منطقه‌ی کوچک‌تر با سه هدف تصادفی، از نجات گروگان‌ها گرفته تا دفاع از یک ناحیه‌ی خاص است که تکمیل آن‌ها امکان استخراج را برای بازیکنان فراهم می‌آورد.

البته به‌جای این کار می‌توان وارد منطقه‌ی فرعی دیگری شد و پاداش‌های بهتر کسب کرد، اما این کار درجه‌ی سختی را افزایش می‌دهد. ظاهرا در بازی Rainbow Six Extraction می‌توان به‌سراغ تغییر دشواری برخی از موارد رفت و مثلا دشمنان تهاجمی‌تری را برای مواجهه انتخاب کرد. در این بازی امکان انتخاب از میان ۱۸ اپراتور متفاوت وجود دارد که هر یک از آن‌ها توانایی‌های خاص خودشان را دارند؛ از توانایی‌های درمانی Doc گرفته تا نانوبات‌های Finka.

بازی Rainbow Six Extraction برای عرضه در تاریخ ۳۰ دی (۲۰ ژانویه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و گوگل استیدیا در نظر گرفته شده است. مدتی قبل شرکت یوبیسافت اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی این بازی به پایان رسیده است. بازی Rainbow Six Extraction در طول این سال‌ها با مسائل و مشکلات بسیاری بر سر راه توسعه مواجه شد و بارها به تأخیر افتاد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده