نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

سم لیک: Alan Wake 2 زیباترین بازی تاریخ رمدی خواهد بود

رمدی اینترتینمنت از جدیدترین نسخه‌ی موتور بازی‌سازی داخلی خود برای توسعه‌ی Alan Wake II استفاده می‌کند تا بهترین گرافیک را داشته باشد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Alan Wake II به‌گفته‌ی سازندگان، از لحاظ گرافیکی زیباترین ساخته‌ی رمدی خواهد بود و برای توسعه‌ی آن از انجین بازی‌سازی خود شرکت استفاده می‌شود. Remedy Entertainment پس از ماه‌ها شایعات پی‌درپی سرانجام در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ رسما از بازی آلن ویک ۲ رونمایی کرد.

باعنایت‌به اینکه بازی Alan Wake 2 دنباله‌ای برای یکی از آثار بسیار محبوب تاریخ ویدیوگیم است که طرفدارها برای یک دهه تقاضای تولید نسخه‌ی دیگری از آن را داشتند، جای تعجبی ندارد که می‌بینیم بسیاری از بازیکنان برای تجربه‌ی اثر هیجان‌زده هستند. رمدی وعده‌های جسورانه و بزرگی درباره‌ی Alan Wake 2 داده است و آن را اولین بازی ترسناک بقامحور استودیو می‌داند.

خیابان تاریک بازی ترسناک الن ویک 2 رمدی

شرکت رمدی اینترتینمنت از هر فرصتی برای افزایش هیجان طرفدارها استفاده می‌کند. درواقع سم لیک، کارگردان خلاق و نویسنده‌ی Alan Wake 2 در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌اِن ادعاهای جسورانه‌ای را در مورد جنبه‌های فنی و بصری بازی مطرح کرده است. در وهله‌ی اول تأیید شد که بازی آلن ویک ۲ با موتور بازی‌سازی داخلی Northlight توسعه می‌یابد. این موتور بازی‌سازی متعلق به رمدی قبلا برای توسعه‌ی بازی Quantum Break، بازی Control و کمپین تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX مورد استفاده قرار گرفت. بنابراین با اینکه اپیک گیمز ناشر بازی Alan Wake 2 است و بودجه‌ی ساخت آن را تأمین می‌کند، اما از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 برای تولید آن استفاده نمی‌شود.

سم لیک در این‌باره اظهار داشت: «بازی [Alan Wake 2] بر پایه‌ی موتور بازی‌سازی نورث‌لایت توسعه می‌یابد. ما بر این باوریم که خصوصا برای خلق چنین تجربه‌هایی که در آن اتمسفر و ایجاد سبکی خاص بیش از هر زمان دیگری اهمیت می‌یابند، شناخت مناسب و کافی ما از موتور بازی‌سازی Northlight کمک می‌کند تا روی جنبه‌های خاصی تمرکز کنیم و حتی در برخی از زمینه‌ها پا را فراتر بگذاریم». درضمن براساس آنچه کارگردان خلاق بازی می‌گوید، بازیکنان باید انتظار موارد شگرفی را از جلوه‌های بصری آلن ویک ۲ داشته باشند. سم لیک توضیح داد: «بازی Alan Wake 2 با اختلاف شکیل‌ترین و زیباترین ساخته‌ی رمدی اینترتینمنت در تاریخ شرکت خواهد بود».

بازی Alan Wake 2 در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر خواهد شد و در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده