نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

ثبت نشان تجاری جدید Splinter Cell توسط یوبیسافت

درحالی‌که شایعات از در دست ساخت بودن بازی Splinter Cell جدید می‌گویند، یوبیسافت علامت تجاری تازه‌ای از این مجموعه‌ی مخفی‌کاری را ثبت کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت علامت تجاری جدیدی از مجموعه‌ی Splinter Cell را به ثبت رساند. سری اسپلینتر سل یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های شرکت یوبیسافت به‌حساب می‌آید. پس از بازی Splinter Cell Blacklist، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی دیگر نسخه‌ی جدیدی از آن عرضه نشد. ولی با گذشت زمان درخواست‌های طرفدارها برای بازگشت این سری اکشن مخفی‌کاری، افزایش پیدا کردند. شایعات اخیر از این حکایت دارند که مجموعه بازی Splinter Cell در آستانه‌ی بازگشت است و ظاهرا ثبت نشان تجاری تازه نیز به همین مورد اشاره دارد.

شرکت یوبیسافت اخیرا نشان تجاری جدیدی برای سری بازی Splinter Cell به ثبت رساند که این درخواست در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) ثبت شده است. درخواست علامت تجاری لزوما به منزله‌ی تولید یک بازی تازه نخواهد بود و در بیشتر مواقع شرکت‌ها برای حفاظت از دارایی‌های خود دست به چنین کاری می‌زنند. البته باتوجه‌به شایعات اخیر، بسیاری بر این باورند که ثبت این نشان تجاری به معنای توسعه‌ی نسخه‌ی دیگری از مجموعه‌ی محبوب Splinter Cell است. زیرا بیش از ۸ سال از زمان انتشار قسمت جدیدی از بازی می‌گذرد و این مجموعه در سکوت خبری فرو رفته است.

در ماه اکتبر گزارش شد که یوبیسافت بالاخره به تولید نسخه‌ی دیگری از بازی Splinter Cell چراغ سبز نشان داده است و این پروژه در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد. از قرار معلوم شرکت یوبیسافت در هفته‌های منتهی‌به رویداد E3 2021 مشغول آزمایش اثری بود که شباهت زیادی به سری بازی اسپلینتر سل داشته است. بنابر گزارش جف گراب، یوبیسافت یکی از بخش‌های آموزشی این بازی را در اختیار افراد تست‌کننده قرار داد؛ اثری که ظاهرا شامل ترکیبی از مکانیزم‌های آشنای اکشن/مخفی‌کاری سری Splinter Cell و مؤلفه‌های خاص ریبوت سری Hitman بود.

مدتی قبل نیز تام هندرسون ادعا کرد که بازی بعدی Splinter Cell مانند کمپین داستانی Halo Infinite به‌شکل جهان‌باز ساخته خواهد شد و بیشتر شبیه‌به یک نسخه از Assassin’s Creed با مخفی‌کاری بیشتر است. البته باعنایت‌به اینکه احتمالا نسخه‌ی جدید اسپلینتر سل در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، نباید به این زودی‌ها منتظر رونمایی از آن باشیم. همچنین باید در نظر داشته باشید که هیچ یک از این موارد رسما تأیید نشده است و فعلا باید در حد یک شایعه در نظر گرفته شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده