نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

عرضه بازی Persona 4 Arena Ultimax برای PS4، سوییچ و PC

شرکت اتلوس در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ اعلام کرد که بازی Persona 4 Arena Ultimax برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Persona 4 Arena Ultimax به کنسول‌های امروزی راه می‌یابد. شرکت اتلوس در جریان مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و ماشین‌های آرکید عرضه شد.

بازی Persona 4 Arena Ultimax اسپین‌آف بازی پرسونا ۴ است

بازی Persona 4 Arena Ultimax توسط استودیو آرک سیستم ورکس ساخته شده است و یک اسپین‌آف از بازی Persona 4 به‌حساب می‌آید که کاراکترهای آشنای مجموعه مانند چی، یوکیکو و تدی در آن حضور دارند. این بازی فایتینگ به‌خاطر گرافیک تصنعی و نبردهای سرعتی خود شناخته می‌شود که شرکت Arc System Works برای خلق آن‌ها شهرت دارد.

بازی Persona 4 Arena Ultimax به‌خاطر قابل تجربه بودن برای قشر مختلف گیمرها در بررسی رسانه‌‌های مختلف مورد تحسین قرار گرفت. دراین‌میان طرفداران برای شنیدن دوباره‌ی رمیکس Reach Out To The Truth در نسخه‌های کنسولی بازی Persona 4 Arena Ultimax هیجان‌زده هستند.

بازی Persona 4 Arena Ultimax در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ (۱۷ مارس ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر استیم) عرضه می‌شود. طرفدارها تا آن زمان می‌توانند بازی Persona 4 Golden را تجربه کنند که درحال‌حاضر در استیم در دسترس است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده