نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

اعلام زمان رونمایی از DLC بازی Assassin’s Creed Valhalla

یوبیسافت اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی می‌توانند منتظر رونمایی از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft راس ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه، ۲۲ آذر به وقت تهران از محتوای جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی خواهد کرد. یوبیسافت جزئیات دیگری را فاش نکرد و تنها به گفتن «چیزهای بیشتری در راه است» بسنده کرد. باعنایت‌به اینکه این شرکت وعده‌ی پشتیبانی از بازی تا یک سال دیگر را به طرفدارها داد، احتمالا این‌جا شاهد رونمایی یک DLC بزرگ خواهیم بود.

این احتمال وجود دارد که در این رونمایی، بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarok به نمایش درآید؛ DLC ظاهرا بسیار بزرگی که شایعات زیادی از آن به گوش می‌رسد. ظاهرا وقایع داستانی این بسته‌ی الحاقی در سوارت‌آلفهایم، یکی از ۹ بخش جهان در کیهان‌شناسی نورس رخ می‌دهد و بر رویدادهای منجربه رگناروک، فرجام خدایان در اساطیر اسکاندیناوی تمرکز می‌کند. از قرار معلوم بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Dawn of Ragnarok بیشتر به اساطیر نورس می‌پردازد. ظاهرا آیور نیز توانایی‌هایی نظیر نامرئی شدن، پرواز مانند کلاغ و پیکان‌هایی با قابلیت جابه‌جایی سریع بین نقاط مختلف را به‌دست می‌آورد. البته هیچ یک از این موارد مورد بحث هنوز تایید نشده‌اند و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در روز‌های آتی باشیم.

دراین‌میان، عرضه‌ی آپدیت ۱.۴.۱ برای همه‌ی پلتفرم‌ها تأیید شده است. این به‌روزرسانی تغییراتی ساختار داده‌های Assassin’s Creed Valhalla به وجود می‌آورد که باعث کاهش مدت‌زمان لودینگ‌ها و بهبود عملکرد کلی می‌شود. همچنین می‌دانیم که آپدیت 1.4.1 در پلتفرم‌های مختلف، از ۱۵ تا ۴۴ گیگابایت حجم بازی را کم می‌کند. البته بازیکن‌ها با عرضه‌ی آپدیت ۱.۴.۱ باید بازی را دوباره دانلود کنند و این به‌روزرسانی تأثیری بر بسته‌های الحاقی ندارد و حجم آن‌ها بدون تغییر باقی می‌ماند. بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده