// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

اعلام تاریخ عرضه بازی Babylon's Fall استودیو پلاتینیوم گیمز

استودیو بازی‌سازی PlatinumGames و شرکت اسکوئر انیکس با پخش تریلر جدید Babylon's Fall بالاخره تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام کردند.

پلاتینیوم گیمز که با آثاری همچون سری بازی Bayonetta، بازی Vanquish، بازی Metal Gear Rising: Revengeance و بازی Nier: Automata شناخته می‌شود، در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۲ (۱۲ اسفند ۱۴۰۰) بازی Babylon's Fall را برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. چند سال از معرفی این اثر توسط شرکت اسکوئر انیکس، ناشر بازی می‌گذرد و سازندگان با عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی مختلف به بهتر کردن Babylon's Fall پرداختند.

این بازی کوآپ آنلاین که در آن دو تا چهار نفر می‌توانند همراه با یکدیگر سراغ شکست دادن دشمن‌ها بروند، خیلی‌ها را از برخی جهات به یاد بازی Astral Chain استودیو پلاتینیوم گیمز می‌اندازد. هر بازیکن می‌تواند همزمان چهار سلاح متفاوت را با خود حمل کند و سراغ تسخیر برج بابیلون برود. اِلِمان‌های فانتزی هم نقش قابل توجهی در فضاسازی بازی Babylon's Fall دارند. همچنین می‌دانیم که سازندگان برای پشتیبانی طولانی‌مدت از محصول خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و با گذر زمان شاهد اضافه شدن محتوای داستانی بیشتر، حالت‌های جدید و سلاح‌های گوناگون به بازی خواهیم بود.

دانلود ویدیو از آپارات

تیم سازنده می‌گوید که جلوه‌ی بصری بازی Babylon's Fall باید حس‌وحال نقاشی‌های رنگ روغن در قرون وسطی را به گیمر القا کند؛ به این شکل که انگار پلاتینیوم گیمز با قلم مو، بازی را نقاشی کرده است. راستی این استودیو در سال ۲۰۲۲ بازی Sol Cresta و صدالبته بازی Bayonetta 3 را نیز عرضه خواهد کرد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده