نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

اضافه شدن سلاح‌های سری Halo به بازی Destiny 2

رویداد جدید بازی Destiny 2 اسلحه‌های مجموعه هیلو را به این ساخته استودیو بانجی ‌می‌آورد.

روز گذشته استودیوی بانجی با انتشار یک تریلر از جزئیات رویداد جدیدی بازی Destiny 2 که به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی این شرکت برگزار می‌شود رونمایی کرد. این مجموعه شامل سلاح‌های Magnum از بازی Halo: Combat Evolved، شمشیر مشهور Energy Sword و اسلحه Battle Rifle از بازی هیلو 2 و Focus Rifle از بازی Halo Reach می‌شود.

این سلاح‌ها و بسیاری از موارد دیگر بخشی از محتوایی خواهد بود که در باندل Bungie 30th Anniversary Pack در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. همچنین بانجی تایید می‌کند این سلاح‌های جدید تنها منحصر به خریداران این باندل نخواهد بود و تمامی بازیکنان بازی آنلاین دستینی 2 روی پلتفرم ایکس باکس و پی‌سی به‌صورت رایگان به این موارد دسترسی دارند. البته این سلاح‌های جدید کاملا هم‌نام با نمونه‌های اصلی آن‌ها در مجموعه هیلو نخواهند بود و برای مثال سلاح مگنوم هیلو در این آپدیت جدید Forerunner نام دارد و سلاح بتل رایفل و شمشیر Energy Sword به ترتیب BxR-55 Battler و Half-Truths نام‌گذاری شده‌اند.

این بسته الحاقی جدید همچنین شامل یک Raid جدید نیز خوهد بود که در جریان آن بازیکنان برای دریافت لوت‌های مخصوص این رویداد به سرزمین جدیدی که توسط شخصیت Xûr مشخص شده است سفر کنند و چالش‌های این منطقه را کامل کنند. البته سلاح‌های دنیای هیلو تنها آیتم‌های کلاسیک تاریخ استودیو بانجی در این بسته الحاقی جدید نیستند. راکت لانچر محبوب Gjallarhorn از نسخه اول مجموعه دستینی، شمشیر The Claymore از بازی Myth و اسلحه شاتگان از بازی Marathon از جمله دیگر مواردی هستند که در این به‌روزرسانی جدید به دنیای گسترده دستینی اضافه می‌شوند. شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر تریلر منتشر شده از این رویداد را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر سلاح‌های جدید، این رویداد شامل دانجن‌ها، اسکین‌ها و آیتم‌های تزئیناتی مانند مجموعه‌های Ornament Set جدیدی نیز خواهد بود. این بسته‌الحاقی جدید هم‌اکنون با قیمت ۲۵ دلار از فروشگاه‌های دیجیتال استیم، ایکس باکس و پلی استیشن برای خرید در دسترس است. همچنین بازیکنان می‌توانند این محتوای جدید را به‌صورت باندل و همراه‌با بسته الحاقی بزرگ بعدی بازی Destiny 2 با نام The Witch Queen و به قیمت ۹۹ دلار خریداری کنند. این بسته گسترش دهنده در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) منتشر می‌شود و هواداران می‌توانند انتظار نمایش جدید از این بسته الحاقی جدید در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ را که بامداد روز جمعه برگزار می‌شود، داشته باشند.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده