// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

احتمال عرضه DLC شبیه به بازی خدای جنگ برای Assassin’s Creed Valhalla

تام هندرسون می‌گوید یوبیسافت قصد دارد دو بسته‌ی الحاقی جدید برای Assassin’s Creed Valhalla عرضه کند که یکی از آن‌ها در سبک بازی‌های God of War ساخته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده به‌تازگی با انتشار توییتی گفته است که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است میزبان دو محتوای قابل دانلود جدید باشد. او ادعا می‌کند که اولین بسته‌ی الحاقی در ماه دسامبر امسال (آذر-دی) و دیگری که بزرگ‌تر از اولی است، در ماه مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰- فروردین ۱۴۰۱) به‌دست بازیکنان می‌رسند.

هندرسون حدس می‌زند که یوبیسافت از اولین DLC که قرار است در دسامبر منتشر شود، در مراسم گیم اورادز 2021 رونمایی می‌کند. گفتنی است که گیم اورادز امسال جمعه‌ی همین هفته ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. هندرسون به نقل از منابع خبری خود می‌گوید آن DLC که در مارس ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، «بسیار عظیم خواهد بود و در سبک بازی‌های God of War ساخته شده است و اینکه نزدیک به ۴۰ ساعت گیم‌پلی دارد.» البته هندرسون نمی‌داند منظور از «در سبک بازی‌های خدای جنگ» دقیقا چیست.

بااینکه هندرسون در فاش کردن اخبار بازی پیش از اعلام رسمی آن‌ها سابقه‌‌ی خوبی دارد، فعلا نمی‌توان از صحت یا عدم صحت اظهارات او اطمینان داشت. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه یوبیسافت در این مدت محتوای زیادی را برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده است، خیلی بعید نیست که با انتشار DLCهای جدید قصد داشته باشد همچنان از بازی پشتیبانی کند. مخصوصا به این خاطر که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی اساسینز کرید فروش خوبی را تجربه کرده و این‌طور که گفته شده، عمکرد تجاری آن فراتر از انتظارات یوبیسافت بوده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده