نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

احتمال عرضه Assassin’s Creed: The Ezio Collection برای نینتندو سوییچ

شایعات جدید حاکی از آن است که بازی Assassin's Creed: The Ezio Collection احتمالا به‌زودی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Assassin’s Creed: The Ezio Collection یک کالکشن بازسازی شده از سه بازی Assassin’s Creed 2 ،Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations به‌شمار می‌آید که ماجراهای یکی از پرجذبه‌ترین قاتلان تاریخ این مجموعه را دنبال می‌کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پست اخیر یک منبع نسبتا معتبر در توئیتر نشان از راه‌یابی این سه‌گانه‌ی محبوب به کنسول هیبریدی نینتندو دارد.

اخیرا Direct Feed Games با انتشار توئیتی اعلام کرد که سه‌گانه بازی‌های Assassin’s Creed «به‌زودی» برای نینتندو سوییج عرضه خواهد شد. با اینکه این پست جزئیاتی از منبع این اطلاعات یا درستی آن ارائه نمی‌دهد، اما ظاهرا این کاربر کاملا از این موضوع اطمینان دارد و در توئیت دیگری می‌نویسد: «اتزیو ۱۰۰ درصد به سوییچ می‌آید». البته راه‌یابی بازی به کنسول هیبریدی نینتندو فعلا در حد شایعه باقی می‌ماند و باید منتظر انتشار اطلاعات موثق ماند.

باعنایت‌به اینکه کنسول نینتندو سوییچ بیش از ۹۰ میلیون کاربر دارد، بسیاری از ناشران مشهور تلاش می‌کنند تا با عرضه‌ی دوباره‌ی آثارشان با شکل و شمایل جدید سود بیشتری را نصیب خود کنند. به‌عنوان مثال، شرکت بتسدا بازی Skyrim و شرکت راک‌استار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را در طول این سال‌ها عرضه کردند؛ بنابراین چندان دور از ذهن نیست که یوبیسافت هم در فکر انجام کار مشابهی باشد.

از این گذشته، یوبیسافت قبلا بازی Assassin’s Creed: The Rebel Collection را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرد که شامل بازی‌های Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Rogue بود. با همه‌ی این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید که آیا شایعه‌ی راه‌یابی Assassin’s Creed: The Ezio Collection به کنسول هیبریدی نینتندو رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا نه. مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ راس ساعت ۰۴:۳۰ جمعه، ۱۹ آذر به وقت تهران برگزار می‌شود و بستر مناسبی است تا یوبیسافت بخواهد مهر تأییدی بر این خبر بزند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده