// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲

احتمال رونمایی کامل از بازی Sonic Frontiers در گیم اواردز 2021

دو نشانه‌ی متفاوت احتمالا در حال اشاره به رونمایی کامل سگا از بازی Sonic Frontiers در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ هستند.

شاید زمان بسیار اندکی تا رونمایی کامل از بازی جدید و بزرگ سونیک باقی مانده باشد. شرکت Sega در ماه‌های اخیر با انجام کارهای متفاوت سراغ جشن گرفتن ۳۰سالگی سونیک رفت؛ از عرضه‌ی ریمستر Sonic Colors و برگزاری کنسرت ارکستر سمفونیک تا معرفی کالکشن بازی‌های کلاسیک مجموعه که در سال ۲۰۲۲ با نام Sonic Origins منتشر می‌شود. البته که قرارگیری سونیک به‌عنوان مهمان در بازی Super Monkey Ball و بازی Two Point Hospital را نیز می‌توان از همین کارها دانست. ولی فراتر از همه‌ی این‌ها، تعداد قابل توجهی از گیمرها منتظر اثر جدید Sonic Team هستند که چند ماه قبل به‌صورت مرموز معرفی شد.

ما فقط براساس اخبار بازی Sonic جدید می‌دانیم که محصول مورد بحث در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. چند ماه بعد از پخش تیزر بازی که یک نشان عجیب و به‌خصوص در انتهای آن نمایش داده شد، سگا پذیرفت که در معرفی آن عجله به خرج داده است.

لوگو سونیک تیم سگا در بازی Sonic جدید سال ۲۰۲۲ میلادی

درحالی‌که عده‌ای می‌گفتند نام بازی جدید سونیک قرار است Sonic Rangers باشد، ناگهان سگا چند هفته‌ی پیش به سراغ ثبت نشان تجاری Sonic Frontiers رفت. حالا طرفدارها فهمیدند که به‌تازگی آدرس سایت Sonic Frontiers به ثبت رسیده است. از آن عجیب‌تر اینکه صفحه‌ی مجموعه‌ی Sonic در استیم به‌روزرسانی شد و تعداد بازی‌های آن را از ۳۴ به ۳۵ رساند؛ به این معنی که گویا در آینده‌ی نزدیک قرار است شاهد فعال شدن صفحه‌ی رسمی استیم یک بازی Sonic جدید باشیم. آیا قرار است در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ سازندگان به معرفی کامل این سونیک تازه بپردازند؟

در همین حین پروسه‌ی ساخت دنباله‌ی فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog با صداگذاری ادریس البا جلو می‌رود و شبکه آنلاین نتفلیکس می‌خواهد سریال انیمیشنی و ۲۴ قسمتی Sonic Prime را در سال ۲۰۲۲ پخش کند. پس به نظر می‌رسد که اکنون زمان بدی برای طرفداری از سونیک نیست و باید امیدوار بود که انواع‌واقسام این آثار سینمایی، تلویزیونی و ویدیوگیمی جدید بتوانند مخاطب‌ها را خوشحال کنند.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده