// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵

احتمال ساخت بازی براساس کمیک مشهور در Roundhouse بتسدا

Roundhouse یا Human Head سابق، ظاهرا از چند سال پیش مشغول توسعه‌ی یک بازی شوتر چندنفره PvPvE است.

استودیوهای زیادی در سراسر دنیا مشغول ساخت بازی براساس مجموعه‌های معروف متعلق به شرکت‌های دیگر هستند. حالا یک کاربر توییتر به نام FaizShaikh7681 اعلام کرد که Roundhouse، یکی از زیرمجموعه‌های بتسدا نیز به جمع آن‌ها اضافه شده است. Roundhouse Studios بتسدا قبلا با نام Human Head Studios شناخته می‌شد. کاربر نام‌برده براساس پروفایل لینکدین یکی از کارمندهای Human Head متوجه شد که این تیم قبل از انتخاب اسم جدید Roundhouse، با استفاده از موتور آنریل انجین 4 مشغول توسعه‌ی یک بازی شوتر سوم‌شخص چندنفره بود که بازیکن‌ها را دربرابر بازیکن‌ها و آن‌ها را دربرابر هوش مصنوعی قرار می‌داد؛ یک بازی PvPvE.

گویا این بازی قرار بود براساس «یک مجموعه کمیک بزرگ و مشهور» ساخته شود. کارمند مورد بحث به همراه اعضای دیگر تیم توسعه، مواردی مانند سیستم حرکتی بازیکنان در محیط، سلاح‌ها و حالت‌های مختلف این بازی را ساخت. تازه او در جایی می‌گوید آن‌ها مشغول طراحی هوش مصنوعی برای موجودات متنوعی بودند که در جهان بازی وجود داشتند.

نکته‌ی مهم اما این‌ است که براساس پروفایل لینکدین یکی دیگر از اعضای Roundhouse ظاهرا بازی شوتر مرموز که مراحل ساختش از سال ۲۰۱۹ کلید خورد، همچنان در دست توسعه قرار دارد. اکنون Roundhouse Studios در حال جذب ۵۰ بازی‌ساز جدید است. البته Roundhouse Studios از آن زمان که تحت نام Human Head Studios مشغول ساخت بازی مورد اشاره بود، تغییراتی زیادی را به خود دید. به همین دلیل مشخص نیست که آیا بازی فعلی این استودیوی آمریکایی دقیقا با همان توصیفات قبلی جور درمی‌آید یا نه.

لوگو استودیوی Roundhouse، زیرمجموعه بتسدا

باتوجه‌به اینکه Roundhouse از سال ۲۰۱۹ تبدیل به یکی از زیرمجموعه‌های بتسدا شد، باید منتظر ماند و دید که این تغییر چه تاثیری روی اثر در دست ساخت آن‌ها داشت. علاوه‌براین یکی از سؤال‌هایی که پیش می‌آید این است که Roundhouse لایسنس کدام مجموعه‌ی کمیک را به‌دست آورد و سراغ ساخت بازی براساس آن رفت؟ در‌آخر شاید بد نباشد اشاره کنیم که Human Head سابق و Roundhouse کنونی، سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Prey سال ۲۰۰۶ است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی شوتر چندنفره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده