// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

حضور رئیس سابق نینتندو آمریکا و گروه ایمجین دراگونز در گیم اواردز 2021

رجی فیس-امی، رئیس سابق نینتندو آمریکا در گیم اواردز 2021 حضور دارد و گروه Imagine Dragons به اجرای موسیقی زنده در این رویداد می‌پردازد.

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری گیم اواردز به سراغ معرفی مهمان‌های دیگر مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ رفت. حالا که اعضای گروه ایمجین دراگونز به همراه برخی از مهمان‌های ویژه که فعلا کیلی می‌خواهد هویت آن‌ها را مخفی نگه دارد، به اجرای زنده‌ی موسیقی الهام‌گرفته از یک بازی می‌پردازند. کیلی در پایان گفت که هیچ‌کس انتظار اتفاقی را ندارد که قرار است با حضور ایمجین دراگونز در گیم اواردز 2021 رخ بدهد. او حتی از مردم دعوت کرد که به گمانه‌زنی راجع به هویت مهمان‌های ویژه‌ی مربوط‌به اجرای موسیقی گروه Imagine Dragons بپردازند.

همچنین تایید شد که به مانند سیمو لیو، بازیگر اصلی فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings (شانگ چی و افسانه ده حلقه) شاهد حضور رجی فیس امی، رئیس سابق نینتندو آمریکا در گیم اواردز امسال خواهیم بود. ظاهرا هرکدام از آن‌ها وظیفه‌ی اعلام نامزدها و برنده‌ی یک بخش را بر عهده دارد. کیلی قبل از همه‌ی این مهمان‌ها گفته بود که استینگ (Sting)، برنده‌ی ۱۷ جایزه‌ی Grammy در همراهی با ارکستر مراسم TGA 2021، آهنگ What Could Have Been انیمیشن Arcane: League of Legends را به‌صورت زنده اجرا خواهد کرد.

از صحبت‌های جف کیلی پیدا است که حتی خود او هم حداقل برای برخی از نمایش‌های گیم اواردز سال ۲۰۲۱ هیجان زیادی دارد. البته که همیشه بهتر است انتظارات خود را کنترل کنیم تا بیشترین لذت را از چنین رویدادهایی ببریم. Pre-Show گیم اواردز ۲۰۲۱ از ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۹ آذر به وقت ایران شروع می‌شود و در ساعت ۰۴:۳۰ بامداد، بخش اصلی مراسم از راه می‌رسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده