نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۶

اعلام تاریخ عرضه بازی Omno برای نینتندو سوییچ

کاربران کنسول نینتندو سوییچ به‌زودی می‌توانند در دنیای رنگارنگ بازی معمایی ماجراجویی Omno غرق شوند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی معمایی ماجراجویی Omno در ماه جاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی توسط بازی‌سازی با نام جوناس مانکه (با نام مستعار Studio Inkyfox) توسعه یافته است و اولین‌بار در ماه ژوئیه امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. بازی Omno در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) به فروشگاه eShop راه می‌یابد و کاربران کنسول هیبریدی نینتندو می‌توانند آن را تجربه کنند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی معمایی بنشینید.

دانلود از آپارات

جوناس مانکه درباره‌ی عرضه‌ی بازی Omno برای نینتندو سوییچ گفت: «انتشار بازی Omno در سراسر جهان واقعا شگفت‌انگیز بود. امیدوارم که افراد جدیدی بتوانند این داستان بسیار شخصی را به‌واسطه‌ی پورت بازی برای نینتندو سوییچ تجربه کنند.» داستان بازی Omno در دنیایی از شگفتی‌های باستانی اتفاق می‌افتد و کاراکتر اصلی قصه را با استفاده از قدرت تمدن گمشده راهی سفری به محیط‌های رنگارنگ و متنوع می‌کند. در این بازی هیچ مبارزه‌ای وجود ندارد، اما پازل‌های جذابی پیش روی گیمرها قرار می‌گیرد که می‌توان آن‌ها را حل کرد. کاربران ایکس باکس گیم پَس نیز درحال‌حاضر می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی بازی Omno بپردازند.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Omno درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ماجراجویی به‌واسطه‌ی ارائه‌ی داستانی ساده و درعین‌حال معنادار، طراحی مناسب معماهای بازی و ترکیب آن با مکانیزم پیشرفت، جلوه‌های بصری چشم‌نواز، موسیقی گوش‌نواز و ارائه حس آرامش به بهترین شکل ممکن، توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را دریافت کند. بااین‌وجود Omno با مشکلاتی نظیر باگ‌ها و افت فریم دست‌وپنجه نرم می‌کرد که روی تجربه‌ی کلی بازی تأثیر منفی می‌گذاشت.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده