نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

عدم عرضه نسخه های ایکس باکس و سوییچ بازی Fall Guys در آینده نزدیک

استودیو مدیاتونیک شایعات عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ و ایکس باکس Fall Guys با آغاز فصل ششم بازی را تکذیب کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مدیاتونیک به شایعات عرضه‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ با آغاز فصل ۶ واکنش نشان داد. فصل ششم بازی فال گایز با نام Party Spectacular رسما آغاز شده است و بازیکن‌های سراسر جهان اکنون می‌توانند محتویاتی نظیر رویدادی با محدودیت زمانی، ۵۰ سطح جایزه و بسته‌های جدیدی برای کسب پوشش‌های انحصاری را تجربه کنند.

بسیاری از گیمرها بر این باور بودند که نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ این بازیِ جمعی بتل رویال نیز درکنار آپدیت تازه از راه می‌رسند. سازنده‌ی بازی Fall Guys در یک پست تازه به این مسائل پرداخته است و می‌گوید که شایعات نادرست هستند. بااین‌حال عرضه‌ی نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ به‌عنوان مهم‌ترین اولویت آن‌ها مطرح است و راه‌یابی قابلیت Cross-Progression به بازی نخستین گام برای رسیدن به هدف نهایی بود.

طرفدارها باید در سال ۲۰۲۲ منتظر جزئیات بیشتری از نسخه‌های کنسولی جدید بازی فال گایز باشند

استودیو Mediatonic می‌گوید: «ما می‌دانیم که همه به دلایل کاملا موجه برای آمدن بازی فال گایز به نینتندو سوییچ و ایکس باکس هیجان‌زده هستند. گمانه‌زنی‌های بسیاری در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که آغاز فصل ششم بازی را با عرضه‌ی نسخه‌های جدید کنسولی مرتبط می‌دانند. ما می‌خواهیم توضیح دهیم که این‌طور نیست؛ تا فغلا کسی در جست‌وجوی بازی در این پلتفرم‌ها سردرگم نشود. از شکیبایی شما سپاسگزاریم. انتشار بازی برای سایر کنسول‌ها مهم‌ترین اولویت ما در برنامه‌ی توسعه است و بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری را در سال ۲۰۲۲ با شما در میان بگذاریم».

نسخه‌های نینتندو سوییچ و ایکس باکس بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برای عرضه در تابستان ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده بودند. اما اوایل سال جاری هر دو به تعویق افتادند و استودیو مدیاتونیک اظهار داشت که «برای این کار خیلی زود بود». به‌روزرسانی اخیر بازی فال گایز درکنار محتوای جدید، شامل ویژگی پیشرفت بین-پلتفرمی با حساب‌های ایپک گیمز و کراس-پلی بین کنسول‌های پلی استیشن و کامپیوتر می‌شود. بازی Fall Guys در سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس کاربران پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن قرار گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده