نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

پایان مراحل ساخت بازی Dying Light 2 Stay Human

استودیو تکلند از پایان یافتن مراحل تولید بازی اکشن نقش‌آفرینی Dying Light 2 Stay Human خبر داد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، حساب توئیتر Dying Light 2 Stay Human تأیید کرد که مراحل تولید بازی به پایان رسیده است. بازیکن‌ها از مدت‌ها پیش در انتظار تجربه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی هستند که یکی از برجسته‌ترین آثار سال ۲۰۲۲ میلادی به‌شمار می‌آید. بااین‌وجود، استودیو Techland قول داده است که احتمالا دیگر تاخیری در عرضه‌ی بلزی Dying Light 2 Stay Human به‌وجود نمی‌آید و آن‌ها به زمان انتشار فعلی پایبند خواهند ماند.

با اینکه بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر برای تولید دیسک و کسب مجوز فروش دیجیتالی ارسال شده است، اما استودیو تکلند هنوز روی پولیش بیشتر آن کار می‌کند: «تکمیل مراحل تولید بازی بدون حمایت شما در طول این سال‌ها امکان‌پذیر نبود. ما زمان بیشتری را صرف اطمینان از ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن به شما خواهیم کرد.» در نتیجه با اینکه حجم این بازی روی پلی استیشن 5 کمی بیشتر از ۲۱ گیگابایت است، اما انتشار بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول تقریبا قطعی است. هنوز زمان زیادی تا راه‌یابی بازی Dying Light 2 Stay Human به قفسه‌ی فروشگاه‌ها باقی مانده است؛ بنابراین می‌توان انتظار پخش تریلرهای گیم‌پلی و جزئیات بیشتری را در ماه‌های آتی داشت.

بازی Dying Light 2 Stay Human در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. مدتی قبل تریلری از این بازی اکشن پخش شد که مبارزات، پارکور و پاراگلایدر را در معرض نمایش قرار می‌داد. شایان ذکر است که کاربران کنسول PS5 می‌توانند از دو روز قبل از عرضه به‌سراغ دانلود این محصول بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده