// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

عرضه آپدیت بزرگ Dreams با یک بازی کوآپ جدید از مدیا مولکول

استودیو بازی‌سازی Media Molecule نه‌تنها بخش‌های مختلف Dreams را با یک آپدیت بزرگ بهتر کرد، بلکه یک بازی جدید را هم تحویل طرفداران داده است.

در بازی جدید استودیو مدیا مولکول، انتظار رویارویی با اژدها، پازل‌های سخت و مبارزات متنوع را داشته باشید

با آپدیت بزرگ و جدید دریمز که می‌توانید همین حالا آن را روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خود دریافت کنید، استودیو بازی‌سازی مدیا مولکول قدم‌های تازه‌ای برای این اثر برداشت. حالا یک بازی جدید توسط خود تیم مدیا مولکول سونی به اسم Ancient Dangers: A Bat's Tale در Dreams عرضه شده است.

شما برای تجربه‌ی بازی‌های جدید ساخته‌شده توسط مدیا مولکول در دریمز، جداگانه پول نمی‌دهید و همین که صاحب خود بازی Dreams باشید، به همه‌ی آن‌ها هم دسترسی دارید. این استودیو تا به امروز چندین و چند بازی برای دریمز عرضه کرده است؛ آثاری که همه‌ی آن‌ها هم در خود دریمز ساخته شدند.

گیمرهای Dreams می‌توانند بازی Ancient Dangers: A Bat's Tale را هم تک‌نفره و هم به شکل کوآپ تجربه کنند تا قدم به سیاه‌چال‌های مختلف بگذارند و مقابل هیولاهای گوناگون قرار بگیرند. دو شخصیت بازی که Scoria و Gabbro نام دارند، باید توسط گیمر نجات داده شوند تا برای ابد اجازه‌ی خوابیدن را از دست ندهند. شما می‌توانید تریلر بازی Ancient Dangers: A Bat's Tale استودیو مدیا مولکول را تماشا کنید و هر زمان که خواستید سراغ تجربه‌ی آن در دریمز بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

آپدیت جدید همچنین بالاخره DreamShaping 2.0 را تقدیم سازندگان انواع‌واقسام محتوا در دریمز می‌کند؛ تا به کمک آموزش‌های جدید و واضح، افراد مختلف بتوانند در دریمز بازی‌های beat 'em ups، بازی‌های ساید اسکرولر، بازی‌های شوتر، بازی‌های پلتفرمر و بازی‌های سبک Dungeon-Crawler را خلق کنند؛ بدون اینکه مجبور به شروع از نقطه‌ی صفر باشند. در حقیقت به‌لطف عرضه‌ی این آپدیت توسط استودیو مدیا مولکول حالا تعداد بیشتری از گیمرها می‌توانند با صرفا زمان کمتر به خلق ویدیوگیم‌های متنوع و جذاب در دریمز بپردازند و آن را با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند.

در بازی جدید Ancient Dangers: A Bat's Tale استودیو مدیا مولکول با مبارزات پر زد‌و‌خورد، پازل‌های مختلف پیچیده و باس‌های بزرگ مثل اژدها روبه‌رو خواهید شد. مدیا مولکول که طی ماه‌های اخیر با استخدام نیروهای بیشتر گسترش پیدا کرده است، قصد پشتیبانی طولانی‌مدت از Dreams با محتواهای گوناگون را دارد. آپدیت امروز را می‌توان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی دریمز دانست و باید دید چه زمانی نوبت به آپدیت عظیم بعدی می‌رسد.

بازی دریمز و پنجره های بازشده به جهان های گوناگون در شاهکار استودیو مدیا مولکول سونی

دریمز همین حالا از هدست PSVR پشتیبانی می‌کند و افراد مختلف موفق به ساخت بازی‌های واقعیت مجازی در آن شده‌اند. در نتیجه با عرضه‌ی هدست پلی استیشن وی آر جدید سونی در سال ۲۰۲۲ میلادی می‌توان انتظار داشت که Dreams با پشتیبانی کامل از آن، فرصت خلق آثار متنوع VR را بیش‌ازپیش به مخاطب‌های خود بدهد. همین حالا تعداد بسیار زیادی از بازی‌های جذاب خلق‌شده توسط مردم در Dreams قابل تجربه هستند. شما می‌توانید سراغ مطالعه یا تماشای بررسی بازی Dreams بروید تا ببینید چرا این ساخته‌ی استودیو بریتانیایی Media Molecule یکی از معدود آثاری است که توانست نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ زومجی را کسب کند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده