نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳

عرضه ماد جدید بازی کانتر استرایک با محوریت سریال Squid Game

بازیکن‌ها می‌توانند تمام رقابت‌های سریال Squid Game را به‌لطف یک ماد جدید در بازی Counter-Strike: Global Offensive تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکن‌های کانتر استرایک به‌لطف یک ماد کاملا جدید می‌توانند تمام بازی‌های سریال Squid Game را تجربه کنند. درحالی‌که شاید یک روز نتفلیکس واقعا بازی Squid Game را بسازد، فعلا این ماد که در بخش ورکشاپ استیم در دسترس است، امکان تجربه‌ی تمام نبردهای بازی مرکب از جمله مسابقه‌ی طناب‌کشی، تیله‌بازی و چراغ قرمز-چراغ سبز را برای گیمرها فراهم می‌آورد. نکته‌ی جالب ماجرا این است که حتی امکان کاوش در پلکان اصلی رنگارنگ و خوابگاه نیز وجود دارد.

دانلود از آپارات

سازندگان این ماد یعنی Ansimist ،Concole و DepoSit توضیحاتی را نیز درباره‌ی هر یک از حالت‌های موجود ارائه کرده‌اند که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید.

  • حالت Red Light, Green Light (چراغ قرمز، چراغ سبز): باید از میدانی عبور کرد که هر حرکت اضافی می‌تواند به قیمت جان بازیکن تمام شود.
  • حالت Cookie (شیرینی): یک بازی که در آن باید شیرینی را براساس شکل تعیین‌شده برش دهید.
  • حالت Tug of War (طناب‌کشی): همان‌طور که از نام این مسابقه بر می‌آید، بازیکن‌ها به تیم‌هایی تقسیم می‌شوند و با سرعت شروع به کشیدن طناب می‌کنند تا از محدوده‌ی مشخص خارج نشوند.
  • حالت Marbles (تیله بازی): یک بازی قدیمی است. یکی از بازیکن‌ها با تیله‌ها شرط می‌بندد و درعین‌حال سعی می‌کند تا شرط حریف را حدس بزند.
  • حالت The Glass Tile Game (بازی کاشی شیشه‌ای): پل کوچکی با شیشه‌های معمولی و مقاوم را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. عبور از شیشه‌ی مقاوم، شما را مستقیما به‌سوی پیروزی هدایت می‌کند. اما شیشه‌ی معمولی حکم بلیط سفر به آن دنیا را دارد.
  • حالت Not a Squid Game (این یک بازی مرکب نیست): این مرحله پس از رسیدن بازیکن‌های باقی‌مانده به انتهای پل شیشه‌ای از راه می‌رسد. چاقویی در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها در یک مبارزه‌ی تن‌به‌تن دربرابر یکدیگر قرار می‌گیرند. آخرین فردی که از این مبارزه جان سالم به در ببرد، برنده خواهد شد.

آیا دوست دارید که پا جای آن شخصیت از سریال Squid Game بگذارید؟ پس همین حالا سری به سرورهای سفارشی CS:GO گیب فالوئر بزنید. ضمنا شما می‌توانید ماد بازی مرکب را از اینجا دانلود کنید. نقشه‌ی این ماد حداکثر می‌تواند ۶۴ بازیکن را در خود جای دهد و متأسفانه با رقابت ۴۵۶ بازیکن طرف نخواهیم بود.

لی جونگ جه در حال بررسی یک کاغذ در سریال Squid Game

اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که سریال Squid Game توانست با کنار زدن سریال Bridgerton (بریجرتون) لقب محبوب ترین سریال نتفلیکس در تمام ادوار را به نام خود ثبت کند. هنوز معلوم نیست که فصل بعدی بازی مرکب چه زمانی پخش خواهد شد. هوانگ دونگ-هیوک، خالق سریال بازگشت آن با فصل دوم را تأیید کرده است. البته با موفقیت بی‌نظیر اولین فصل از سریال Squid Game، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس بدیهی به نظر می‌رسید.

کارگردان و نویسنده‌ی سریال Squid Game اخیرا اظهار داشت: «فشار بسیار زیاد، تقاضا و علاقه‌ی زیادی برای تولید فصل دوم وجود دارد. من تقریبا احساس می‌کنم که شما کاری کردید که ما هیچ چاره‌ای جز تولید فصل دوم نداشته باشیم. قطعا فصل دوم وجود خواهد داشت. همین حالا ایده‌ی فصل بعدی را در ذهن دارم و درحال‌حاضر در مرحله‌ی برنامه‌ریزی هستم. اما به نظرم هنوز خیلی زود است که درباره‌ی زمان تولید و پخش یا چگونگی وقوع حوادث آن صحبت کنیم».


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده