نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

پایان مراحل ساخت بازی Rainbow Six Extraction

شرکت یوبیسافت با انتشار یک توئیت از به پایان رسیدن ساخت بازی شوتر کو-آپ Rainbow Six Extraction خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تولید بازی Rainbow Six Extraction بالاخره به پایان رسیده است. شرکت یوبیسافت اخیرا با انتشار توئیتی اعلام کرد که این بازی تیراندازی کو-آپ گلد شده است و اکنون برای تولید دیسک و اخذ گواهی فروش دیجیتالی ارسال می‌شود. بازی Rainbow Six Extraction با مسائل و مشکلات زیادی بر سر راه توسعه روبه‌رو شد و از زمان معرفی در رویداد E3 2019 بارها به تأخیر افتاد.

دانلود از آپارات

بازی Rainbow Six Extraction که با الهام از حالت Outbreak بازی Rainbow Six Siege ساخته شده، جهان را در حالتی نشان می‌دهد که مورد حمله‌ی انگلی بیگانه با نام Archaeans قرار گرفته است. حالا اعضای تیم .R.E.A.C.T باید با به جان خریدن خطرات احتمالی وارد مراکز فعالیت متنوع بیگانگان شوند، با آن‌ها مبارزه کنند و تهدیدها را تحت کنترل نگه دارند. در مجموع ۱۸ اپراتور مختلف در بازی Rainbow Six Extraction برای انتخاب قرار گرفته‌اند که هر یک از آن‌ها توانایی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند؛ از توانایی‌های درمانی Doc گرفته تا نانوبات‌های Finka.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۰ (۲۰ ژانویه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. این بازی با برچسب قیمت ۴۰ دلاری به فروش می‌رسد. منتظر پخش ویدیوهای گیم‌پلی و انتشار جزئیات بیشتر از بازی Rainbow Six Extraction در هفته‌های آتی باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده