نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

نمایش نظرات مثبت منتقدها در تریلر بازی Jurassic World Evolution 2

شرکت Frontier به سراغ پخش یک تریلر جدید از بازی شبیه‌ساز Jurassic World Evolution 2 رفت که بررسی‌های مثبت منتشرشده برای آن را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر نمرات بازی Jurassic World Evolution 2 پخش شده است. این بازی شبیه‌ساز مدیریت و ساخت‌وساز شرکت فرانتیر، چند هفته‌ی قبل در دسترس گیمرها قرار گرفت و ظاهرا بسیاری از بازیکن‌ها روی عالی بودن آن اتفاق نظر دارند؛ مخصوصا طرفدارهای مجموعه‌ی پارک ژوراسیک و سری فیلم Jurassic World. بازی Jurassic World Evolution 2 در نوع خود به خوبی با ستایش‌ها و نظرات مثبت منتقدان و بازیکن‌ها مواجه شد و اکنون شرکت Frontier تریلر نمرات آن را پخش کرده است.

برای نمونه رسانه‌ی گیمینگ بولت در بررسی Jurassic World Evolution 2، نظر مثبت خود راجع به آن را اعلام کرد و با ارائه‌ی امتیاز ۹ از ۱۰ به این بازی شبیه‌ساز نوشت: «بازی Jurassic World Evolution 2 یک دنباله‌ی تمام‌عیار است. این بازی تقریبا در بسیاری از جنبه‌ها بزرگ‌تر، بهتر و پرمحتواتر از نسخه‌ی قبلی به نظر می‌رسد».

شرکت فرانتیر اخیرا اعلام کرد با اینکه فروش بازی Jurassic World Evolution 2 در کنسول‌ها مطابق انتظارات سازندگان رقم خورد، اما فروش اولیه‌ی اثر در کامپیوتر کمتر از حد انتظار بود. بااین‌حال سازنده‌ی بازی اطمینان دارد که با فرا رسیدن فصل تعطیلات و اکران سینمایی فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ ژوئیه ۲۰۲۲)، مجموع فروش بازی Jurassic World Evolution 2 در ۱۲ ماه نخست عرضه بیشتر از نسخه‌ی قبلی خواهد شد.

دانلود از آپارات

بازی Jurassic World Evolution 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده