// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال معرفی دنباله بازی Child of Light یوبیسافت در اوایل سال ۲۰۲۲

به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی از دنباله‌ی بازی Child of Light رونمایی کند.

Child of Light یکی از بازی‌های لایق ستایش یوبیسافت است که هرگز دنباله‌ای دریافت نکرد و شاید خیلی‌ها امروز آن را نشناسند. اما اگر خود را یکی از طرفدارهای بازی به شمار می‌آورید، باید بدانید که ظاهرا در اوایل سال ۲۰۲۲ قرار است شاهد رونمایی از قسمت جدید اثر باشیم.

سال‌ها قبل اعلام شد که بازی Child of Light با آن موسیقی‌های شنیدنی و تصویرسازی‌های دیدنی، موفق به سودآوری شده است. اما در سال ۲۰۱۹ کارگردان این بازی گفت که در عین آماده بودن ایده‌ی داستانی بازی Child of Light جدید، یوبیسافت تمایلی به تولید آن ندارد. زیرا مدل این محصول، جایی در برنامه‌های سال‌های اخیر یوبی‌سافت نداشت.

ولی ظاهرا اوضاع تغییر کرده است. زیرا کارگردان Child of Light خطاب به طرفدارهای بازی گفت که آرتیست این محصول، تاییدیه‌ی نهایی برای «ماجراجویی بزرگ بعدی Aurora و Igniculus» را ارسال کرده است. آن‌ها دو شخصیت اصلی بازی Child of Light هستند. کارگردان با خوشحالی به طرفدارها گفت: «منتظر اخبار بیشتر در اوایل سال بعد باشید».

بازی Child of Light که گیم‌پلی پلتفرمر را با مبارزات نوبتی و اِلِمان‌های نقش‌آفرینی ترکیب کرد، محصول سال ۲۰۱۴ شرکت یوبیسافت است و با موتور بازی‌سازی UbiArt Framework خلق شد. شما اکنون می‌توانید روی کنسول Wii U، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و کامپیوترهای شخصی سراغ تجربه‌ی Child of Light بروید. البته که کنسول‌های نسل ۹ شرکت‌های سونی و مایکروسافت هم هیچ مشکلی در اجرای نسخه‌ی نسل ۸ اثر نام‌برده ندارند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده