نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

اعلام تاریخ عرضه Twelve Minutes برای PS4 ،PS5 و نینتندو سوییچ

شرکت آناپورنا اینتراکتیو با پخش تریلر اعلام کرد که کاربران پلی استیشن و نینتندو سوییچ، چه زمانی می‌توانند به تجربه‌ی بازی Twelve Minutes بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Twelve Minutes در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) به کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ راه خواهد یافت. این ساخته‌ی لوئیس آنتونیو در تاریخ  ۲۸ مرداد (۱۹ اوت) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفته بود. شرکت آناپورنا اینتراکتیو درکنار اعلام این خبر، تریلری از Twelve Minutes را منتشر کرده است که نمرات و تمجیدهای رسانه‌های مختلف از بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

بازی Twelve Minutes داستان یک مرد (با صداپیشگی جیمز مک‌آووی) را روایت می‌کند که روزی به خانه‌ی آپارتمانی خود برمی‌گردد و با همسرش (با صداپیشگی دیزی ریدلی) شام می‌خورد. ناگهان مرد عجیبی (با صداپیشگی ویلم دفو) که به ادعای خودش پلیس است، از راه می‌رسد و می‌گوید که همسر مرد، چند سال پیش پدر خود را به قتل رسانده است. شوهر پس از خفگی، خود را در ابتدای یک حلقه‌ی زمانی می‌بیند. او یک‌بار دیگر وارد آپارتمانش می‌شود و به همسر سلام می‌دهد. از این‌جا بازیکنان باید سر در بیاورند که چگونه از حلقه‌ی زمانی خلاص شوند که می‌تواند پیامدهای جالبی (مانند تلاش برای گرفتن مچ مزاحم) را به‌دنبال داشته باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

طرفداران می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نسخه‌های جدید بازی در هفته‌های آتی باشند. بازی Twelve Minutes درحال‌حاضر در کنسول‌های نسل ۸ و ۹ مایکروسافت و البته پی سی قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی داستانی با پیچش‌های شوکه‌کننده، شخصیت‌هایی قابل‌باور با صداگذاری با‌کیفیت، وجود روش‌های متعدد برای پیش‌برد داستان و ایده کلی جذاب، توانست نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. بااین‌حال از مشکلاتی نظیر پایان‌بندی نهایی سطحی و ضعف‌هایی در انیمیشن کاراکتر‌ها رنج می‌برد که روی تجربه‌ی کلی، تاثیر منفی می‌گذاشتند. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده